Big Data в маркетингу – від покращення ефективності до створення нових продуктів

Big Data в маркетингу – від покращення ефективності до створення нових продуктів

Big Data в маркетингу – від покращення ефективності до створення нових продуктів
Коли
29 травня 2018
Вартість
400 грн
Місце
Києво-Могилянська бізнес-школа
Організатор
Києво-Могилянська бізнес-школа

Big data – це велика можливість для маркетингу та продажів з того моменту, як майже 20 років тому став популярним інтернет. Компанії, які використовують big data в маркетингу, отримують три переваги:

  • використання аналітики для генерації нових бізнес – та маркетингових ідей;
  • перетворення цих ідей у продукти;
  • ефективна рекламна комунікація.

На вечірній події разом із Володимиром Соболєвим ми розглянемо кейси впровадження big-data рішень для маркетингу.

  1. Що вважати великими даними? Як їх збирати і як використовувати?
  2. Як великі дані впливають на маркетинг. Впровадження big data рішень для маркетингу.
  3. Як оптимізувати рекламні бюджети і збільшити ефективность від рекламної компанії? Кейси використання big data в маркетингу для українських компаній
  4. Як великі дані впливають на клієнтоорієнтованість?

Аудиторія:

  • для управлінців 
  • для топ-менеджерів компаній

Викладач:

Володимир Соболев

Директор з digital-маркетингу «ПриватБанк». Професійно займається маркетингом 7 років. У минулому співпрацював з такими українськими брендами, як «Шатель», ARTSTEP, Maxus, EnglishHome й «Альфа Банк». На посаді керівника digital-маркетингу в «ПриватБанк» відповідає за онлайн-комунікації та нестандартні маркетингові проекти.

Реєстрація за посиланням

Контактна особа:

Крістіна Погорєлова,
офіс-менеджер
тел.: + 38 (097) 436 26 98
email: [email protected]

Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло