Як компанії пройти крізь трансформацію організаційної структури, бізнес-процесів та корпоративної культури.
АУДИТОРІЯ ПРОГРАМИ
Операційні та HR-директори, які:
– готові впливати на фінансові показники, оргструктуру, стратегію компанії;
– стикаються з викликами трансформацій та серйозних змін, коли потрібно переналаштувати компанію під новий вектор розвитку;
– готові перебудовувати існуючу HR-cистему, а головне – грати ключову роль у зміні організаційної культури компанії.
НА ВИХОДІ ПРОГРАМИ УЧАСНИКИ ОТРИМАЮТЬ:
– Бачення бізнес-системи в цілому та розуміння контексту, в якому знаходиться компанія.
– Підходи до створення HR-стратегії та фінансові інструменти для оцінки її ефективності.
– Розуміння закономірностей та ключових принципів в управлінні змінами.
– Критерії для визначення стратегічних пріоритетів під час втілення змін.
– Системні механізми та інструменти роботи зі змінами.
– Підходи до управління організаційною культурою.
– Принципи побудови комунікаційної політики та системні інструменти комунікацій.
– Розуміння, як формувати HR-бренд, до якого стоять у черзі потрібні працівники.
– Підходи до побудови системи навчання та розвитку в компанії.