Що пропонують сучасні технології роботи з даними. Від простої аналітики до зміни бізнес-моделі.
АУДИТОРІЯ ПРОГРАМИ
Власники та керівники компаній, які:
- розуміють, що майбутнє за рішеннями, які використовують сучасні підходи та інструменти роботи з даними (аналітика, machine learning, Big Data, штучний інтелект та ін.);
- хочуть розібратись, які можливості дає системна робота з даними і які можливості можуть бути втрачені;
- хочуть визначити найкращі області використання цих технологій в своїй компанії (маркетинг, продажі, логістика, операційний менеджмент, виробництво, фінанси, HR-управління, ризик-менеджмент та ін.);
- шукають концептуально нові, проривні рішення для свого бізнесу (інший рівень персоналізації пропозицій, створення нових продуктів та сервісів, інші бізнес-моделі і т.д.).
ПРОГРАМА НАДАЄ РОЗУМІННЯ ЯК ЗА ДОПОМОГОЮ РОБОТИ З ДАНИМИ:
- якнайшвидше вловлювати слабкі сигнали та тренди на ринку;
- створювати персональні пропозиції цінності та ціни;
- управляти відтоком клієнтів;
- оцінювати ризики та робити прогнози у продажах та маркетингу на порядок точніше;
- персоналізовано комунікувати на масовому ринку;
- в рази покращити управління фінансами, інвестиціями та операційними процесами;
- створювати нові продукти та переходити на новітнІ бізнес-моделі.
СТРУКТУРА ПРОГРАМИ:
День 1 — ДІЄВІ ІНСТРУМЕНТИ ПРОСТОЇ РОБОТИ З ДАНИМИ.
15 червня [10:00-18:00]
Від простої аналітики до Big Data та AI. Базові принципи роботи з даними: без чого все інше не має сенсу?
Межі курсу: що ми називаємо роботою з даними?
Бізнес можливості: від простої аналітики до Big Data та AI.
Big Data та аналітика: що і для кого вони дійсно змінили?
5 базових принципів роботи з даними: без чого все інше не має сенсу?
Дієві інструменти простої роботи з даними:
- Візуалізація. Як показати дані так, аби краще зрозуміти їх самому та пояснити іншим.
- Whiteboarding. Як показати дані так, щоб мотивувати себе та інших.
- Dashboarding. Як зрозуміти де ми є і куди рухаємось, та як вчасно реагувати на нові виклики.
Люди vs машини: в чому експерти кращі?
Експертні моделі роботи з даними: коли які застосовувати.
Команда експертів: які спеціалісти нам потрібні і де їх шукати.
Самодіагностика: Як швидко оцінити на чому фокусуватися в першу чергу.
День 2 — СУЧАСНІ МОДЕЛІ РОБОТИ З ДАНИМИ В РІЗНИХ СФЕРАХ: ПРОДАЖ, ФІНАНСИ, МАРКЕТИНГ, РІТЕЙЛ, ВИРОБНИЦТВО.
16 червня [10:00-18:00]
Експертні моделі в різних сферах бізнесу: фінанси, CRM, маркетинг, рітейл, виробництво
Експертні моделі в різних сферах бізнесу:
- Фінанси: прогнозування та факторний аналіз.
- CRM: вчасні та релевантні кампанії з продажу та управління відтоком клієнтів.
- Маркетинг: сегментація (ключові клієнти та NPS), найкращі підходи для диференціації продуктів та послуг.
- Рітейл: ефективне управління товарообігом.
- Виробництво: менше дефектів та більше ефективності.
Самодіагностика: Як швидко оцінити на чому фокусуватися в першу чергу.
Коли машини працюють краще, ніж експерти.
Робота зі Small Data (коли даних ні мало ні забагато).
Big Data: що це насправді, та як з цим працювати.
День 3 — МОЖЛИВОСТІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ТА BIG DATA: НОВІ ПРАВИЛА ГРИ
17 червня [10:00-18:00]
Як Big Data та AI допомагають створювати нові продукти та переходити на новітні бізнес-моделі.
Як штучний інтелект та Big Data змінюють роботу з даними у фінансах, CRM, маркетингу, ритейлі та виробництві.
Машинне навчання та штучний інтелект (AI)
Основні види та моделі машинного навчання.
Як Big Data та AI допомагають створювати нові продукти та переходити на новітні бізнес-моделі.
Самодіагностика: Як швидко оцінити на чому фокусуватися в першу чергу.
Управління проектами з аналізу даних: як не витрачати гроші марно?
Створення стратегії трансформації компанії в data smart enterprise: методологія і приклади.
Презентації учасників програми.
ВИКЛАДАЧІ ТА ЕКСПЕРТИ:
АНДРІЙ МІЛІНЕВСЬКИЙ: міжнародний експерт в дизайні і управлінні клієнтським досвідом, створенні digital і datascience продуктів і клієнто-орієнтованої трансформації. Андрій започаткував напрямок Big Data - datascience в Київстар, автор проекту Kyivstar Big Data School. Керував створенням інновацій, відмінного клієнтського досвіду, маркетингом, digital і продажами в великому міжнародному телекомі. Працював в ролі CEO Golden Telecom і Beeline Ukraine та Chief Digital Transformation Officer в Київстар (Vimpelcom, Veon). Після 20 років executive роботи в телекомі - Андрій в партнерстві заснував агентство CXdesign, яке допомагає лідерам ринку України реалізовувати клієнто-орієнтовану трансформацію і створювати конкурентні послуги і продукти за методологією сервіс-дизайну. За освітою Андрій - фізик, отримав MBA від Maastricht School of Management (Нідерланди), навчався сервіс-дизайну в Innova Partners (Іспанія), сертифікований Партнер і Консультант з продажу Miller Heiman Group (США) і Technology of Participation.
СЕРГІЙ ШЕЛЬПУК: Керівник Data Science Office в компанії Eleks. Засновник і керівник першої в Україні Data Science Group (SoftServe, 2013), викладач програми Комп’ютерних наук Українського Католицького Університету і колишній виаладач Lviv IT School. Співзасновник наукової ініціативи Szkocka Research Group. Навчався в Київському Політехнічному Інституті (BS), Національній юридичній академії України ім. Ярослава Мудрого (BS, MS), London School of Economics (BS) та Stanford University (Graduate Certificate, Artificial Intelligence).
ЄВГЕН ПЕНЦАК: Після захисту кандидатської дисертації з математики [1997 р.], навчання на магістерській програмі з економіки MSE [Lausanne University] [2000 – 2001 рр.] , навчання на докторській програмі FAME [Financial Asset Management and Engineering] при об’єднанні банків та університетів Швейцарії [2001 – 2003 рр.] Євген викладав вищу економетрику в Лозаннському Університеті [UNIL], фінансову математику у Лозаннській Політехніці [EPFL], працював аналітиком в IEMS [Institute of Health Economics and Management, Lausanne], директором бізнес-школи Львівського Інституту Менеджменту [2004 – 2007 рр.]. Євген Пенцак є автором численних публікацій з економетрики, економіки, чисельних методів у фінансах та ризик-менеджменту, учасником багатьох міжнародних конференцій, викладає Інвестиційний менеджмент у Роттердамському університеті [Erasmus University, Rotterdam], Управлінську економіку в бізнес-школі IPM у Мінську [Kozminski University, Warsaw].
ОЛЕГ КОСС: Експерт з питань сервіс-дизайну, побудови цілісної системи управління клієнтським досвідом (Київстар, life :), Beeline, Укртелеком). Консультує компанії щодо побудови цілісної системи управління клієнтським досвідом.
ПАВЛО ГАЙДАЙ: Голова спостережної ради групи AVTOLOGISTIKA. Надає послуги з логістики та займається інноваціями в логістиці авто.
Контактні особи:
ЮРІЙ БУЛЬБА
Менеджер програм управлінського розвитку
тел.: + 38 (097) 449 70 82
email: [email protected]
МАРІЯ ФРАНОВСЬКА
Менеджер програм управлінського розвитку
тел.: + 38 (097) 029 60 60
email: [email protected]