Україна залучить $300 млн кредиту Ексімбанку Китаю для будівництва моста в Кременчуці

Україна залучить $300 млн кредиту Ексімбанку Китаю для будівництва моста в Кременчуці

Міст в Кременчуці було відкрито в 1949 році, а його опори побудовані ще в 1872 році

Україна має намір через китайську компанію China Road and Bridge Company залучити $300 млн кредиту від Експортно-імпортного банку Китаю для будівництва моста в Кременчуці.

Як повідомила прес-служба Міністерства інфраструктури України, про це йшлося в ході візиту заступника міністра з питань європейської інтеграції Віктора Довганя в Пекін (Китайська Народна Республіка) 11–13 травня, де він обговорював з керівництвом Міністерства транспорту Китаю три пріоритетних для України інфраструктурні проекти: можливі напрямки реалізації проекту «Повітряний експрес», міст в Кременчуці та концесію залізничного поромного комплексу в порту «Чорноморськ».

«Актуальні інфраструктурні проекти були презентовані потенційним китайським інвесторам – державній компанії China Railway Company, яка розглядає можливість інвестування в модернізацію і виробництво електричних локомотивів на виробничих площах ПАТ «Укрзалізниці», – йдеться в повідомленні.

Довгань також обговорив питання проведення днопоглиблювальних робіт у порту «Южний» з компанією China Harbor Engineering Company і з материнською компанією China Communication Construction Company, які зацікавлені у співпраці з Україною.
Як повідомлялося, Державне агентство автомобільних доріг України («Укравтодор») і CRBC 21 березня 2017 року підписали меморандум про співпрацю в сфері проектування та фінансування будівництва автомобільної дороги М-22//Е-584 Полтава – Олександрія на ділянці об'їзду Кременчука з мостовим переходом через Дніпро.

«На сьогодні єдиний міст через Дніпро має тільки дві смуги руху для автомобільного транспорту. Міст був відкритий в 1949 році, а його опори побудовані ще в 1872 році. Крім міського сполучення, через цей міст проходить дві важливі автомобільні дороги державного значення: національна Н-08 Бориспіль – Кременчук – Дніпро – Запоріжжя – Маріуполь і міжнародна М-22 Полтава – Олександрія, яка є частиною європейського коридору Е-584 Полтава – Кишинів – Слободзея (Румунія) і частиною 9-го пан'європейського транспортного коридору», – зазначив «Укравтодор».

Передбачається, що після реалізації цього проекту існуючий дворівневий Крюківський міст використовуватиметься виключно для внутрішньоміських поїздок. Крім цього, у конструкції моста повинна бути передбачена можливість майбутнього облаштування лінії легкого метро для об'єднання лівобережної та правобережної частини Кременчука.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло