Україна залучить $300 млн кредиту Ексімбанку Китаю для будівництва моста в Кременчуці
Міст в Кременчуці було відкрито в 1949 році, а його опори побудовані ще в 1872 році
Україна має намір через китайську компанію China Road and Bridge Company залучити $300 млн кредиту від Експортно-імпортного банку Китаю для будівництва моста в Кременчуці.
Як повідомила прес-служба Міністерства інфраструктури України, про це йшлося в ході візиту заступника міністра з питань європейської інтеграції Віктора Довганя в Пекін (Китайська Народна Республіка) 11–13 травня, де він обговорював з керівництвом Міністерства транспорту Китаю три пріоритетних для України інфраструктурні проекти: можливі напрямки реалізації проекту «Повітряний експрес», міст в Кременчуці та концесію залізничного поромного комплексу в порту «Чорноморськ».
«Актуальні інфраструктурні проекти були презентовані потенційним китайським інвесторам – державній компанії China Railway Company, яка розглядає можливість інвестування в модернізацію і виробництво електричних локомотивів на виробничих площах ПАТ «Укрзалізниці», – йдеться в повідомленні.
Довгань також обговорив питання проведення днопоглиблювальних робіт у порту «Южний» з компанією China Harbor Engineering Company і з материнською компанією China Communication Construction Company, які зацікавлені у співпраці з Україною.
Як повідомлялося, Державне агентство автомобільних доріг України («Укравтодор») і CRBC 21 березня 2017 року підписали меморандум про співпрацю в сфері проектування та фінансування будівництва автомобільної дороги М-22//Е-584 Полтава – Олександрія на ділянці об'їзду Кременчука з мостовим переходом через Дніпро.
«На сьогодні єдиний міст через Дніпро має тільки дві смуги руху для автомобільного транспорту. Міст був відкритий в 1949 році, а його опори побудовані ще в 1872 році. Крім міського сполучення, через цей міст проходить дві важливі автомобільні дороги державного значення: національна Н-08 Бориспіль – Кременчук – Дніпро – Запоріжжя – Маріуполь і міжнародна М-22 Полтава – Олександрія, яка є частиною європейського коридору Е-584 Полтава – Кишинів – Слободзея (Румунія) і частиною 9-го пан'європейського транспортного коридору», – зазначив «Укравтодор».
Передбачається, що після реалізації цього проекту існуючий дворівневий Крюківський міст використовуватиметься виключно для внутрішньоміських поїздок. Крім цього, у конструкції моста повинна бути передбачена можливість майбутнього облаштування лінії легкого метро для об'єднання лівобережної та правобережної частини Кременчука.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].