Petcube залучив $10 млн інвестицій

Petcube залучив $10 млн інвестицій

Фінанси надані Almaz Capital, AVentures і Y Combinator в рамках фінансування серії А

Petcube залучив $10 млн інвестицій
Фото з сайту PetCube

Український стартап Petcube отримав фінансування в розмірі $10 млн від Almaz Capital, AVentures і Y Combinator в рамках фінансування серії А. У офіційному прес-релізі заявляється, що компанія планує витратити отримані кошти на розробку нових продуктів, розвиток маркетингу і розширення дистрибуції на світовому ринку.

«Це вже третя інвестиція AVentures Capital в Petcube c 2015 року. Тоді ми були першими, хто повірив в команду і навіть зробили виняток, проінвестувавши в проект у якого на той момент не було продажів, але була успішна кампанія на Kickstarter і інтерес з боку потенційних користувачів. І сьогодні, спостерігаючи за показниками компанії і її зростання, ми бачимо, що не помилилися. З огляду на це, третього раунду, загальна сума інвестицій AVentures в Petcube склала 1,5 мільйона доларів. Також радує, що ми закрили спільні раунди з такими великими учасниками венчурного ринку як YCombinator і Almaz Capital», – говорить Андрій Колодюк, керуючий партнер фонду AVentures Capital.

Petcube запустився в 2013 році завдяки Kickstarter і став однією з найбільш швидко зростаючих компаній побутової електроніки у сфері Connected Pet.  Petcube виробляє гаджети для власників домашніх тварин, кращий hardware-стартап Європи 2014 з версії The Europas, найперспективніший український стартап 2013 року за версією Ain, а також кращий український стартап 2013 року до рейтингу iForum. Перший продукт компанії – Petсube – це пристрій, що дозволяє через мобільний додаток дистанційно стежити, розмовляти і грати в лазерні гри з домашнім улюбленцем. Камери Petcube доступні в більш ніж 18 країнах і продаються в більш ніж 5000 торгових точках.

«Через п'ять років понад 40 мільйонів домашніх господарств матимуть пристрої для комунікації з домашніми тваринами. Це половина всіх тварин в Сполучених Штатах. Під’єднуючи тварин до Інтернету, ми розробляємо пристрої і програмне забезпечення, які дозволять нам краще зрозуміти їх, краще дбати про їхнє здоров'я, добробут та безпеку», – говорить CEO та співзасновник Petcube Ярослав Ажнюк.

Зараз клієнтами Petcube є 100 000 власників домашніх тварин. Вони спілкуються зі своїми домашніми улюбленцями дистанційно в середньому по 8 разів на тиждень, проводячи в розмовах 50 хвилин на тиждень.

За даними Euromonitor, світова індустрія догляду за домашніми тваринами оцінюється в $110 млрд і, за прогнозами, зросте до $128 млрд до 2022 року, переважно завдяки категорії Connected Pet. 

Нагадаємо, раніше, український стартап SolarGaps, що спеціалізується на виробництві «розумних жалюзі» привернув інвестицію від Єврокомісії в рамках програми Horizon 2020.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло