Petcube залучив $10 млн інвестицій
Фінанси надані Almaz Capital, AVentures і Y Combinator в рамках фінансування серії А

Український стартап Petcube отримав фінансування в розмірі $10 млн від Almaz Capital, AVentures і Y Combinator в рамках фінансування серії А. У офіційному прес-релізі заявляється, що компанія планує витратити отримані кошти на розробку нових продуктів, розвиток маркетингу і розширення дистрибуції на світовому ринку.
«Це вже третя інвестиція AVentures Capital в Petcube c 2015 року. Тоді ми були першими, хто повірив в команду і навіть зробили виняток, проінвестувавши в проект у якого на той момент не було продажів, але була успішна кампанія на Kickstarter і інтерес з боку потенційних користувачів. І сьогодні, спостерігаючи за показниками компанії і її зростання, ми бачимо, що не помилилися. З огляду на це, третього раунду, загальна сума інвестицій AVentures в Petcube склала 1,5 мільйона доларів. Також радує, що ми закрили спільні раунди з такими великими учасниками венчурного ринку як YCombinator і Almaz Capital», – говорить Андрій Колодюк, керуючий партнер фонду AVentures Capital.
Petcube запустився в 2013 році завдяки Kickstarter і став однією з найбільш швидко зростаючих компаній побутової електроніки у сфері Connected Pet. Petcube виробляє гаджети для власників домашніх тварин, кращий hardware-стартап Європи 2014 з версії The Europas, найперспективніший український стартап 2013 року за версією Ain, а також кращий український стартап 2013 року до рейтингу iForum. Перший продукт компанії – Petсube – це пристрій, що дозволяє через мобільний додаток дистанційно стежити, розмовляти і грати в лазерні гри з домашнім улюбленцем. Камери Petcube доступні в більш ніж 18 країнах і продаються в більш ніж 5000 торгових точках.
«Через п'ять років понад 40 мільйонів домашніх господарств матимуть пристрої для комунікації з домашніми тваринами. Це половина всіх тварин в Сполучених Штатах. Під’єднуючи тварин до Інтернету, ми розробляємо пристрої і програмне забезпечення, які дозволять нам краще зрозуміти їх, краще дбати про їхнє здоров'я, добробут та безпеку», – говорить CEO та співзасновник Petcube Ярослав Ажнюк.
Зараз клієнтами Petcube є 100 000 власників домашніх тварин. Вони спілкуються зі своїми домашніми улюбленцями дистанційно в середньому по 8 разів на тиждень, проводячи в розмовах 50 хвилин на тиждень.
За даними Euromonitor, світова індустрія догляду за домашніми тваринами оцінюється в $110 млрд і, за прогнозами, зросте до $128 млрд до 2022 року, переважно завдяки категорії Connected Pet.
Нагадаємо, раніше, український стартап SolarGaps, що спеціалізується на виробництві «розумних жалюзі» привернув інвестицію від Єврокомісії в рамках програми Horizon 2020.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].