НКРЕКП уперше запроваджує моніторинг якості теплопостачання

НКРЕКП уперше запроваджує моніторинг якості теплопостачання

Регулятор має намір на основі цих даних у перспективі враховувати показники якості послуг при встановлені тарифів

НКРЕКП уперше запроваджує моніторинг якості теплопостачання
Фото: Shutterstock

Національна комісія, що здійснює регулювання у сфері енергетики і комунальних послуг (НКРЕКП) уперше запроваджує моніторинг показників якості в сфері теплопостачання, йдеться у повідомленні на сайті регулятора.

Як зазначається 26 жовтня 2018 року регулятором було схвалено відповідні проекти форм звітності НКРЕКП № 15-НКРЕКП-теплопостачання (річна) «Звіт щодо показників безперервності теплопостачання та якості теплової енергії» та № 16-НКРЕКП-теплопостачання (квартальна) «Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг у сфері теплопостачання».

«Запровадження моніторингу дозволить регулятору: 1) вже зараз – інформувати споживачів та всі зацікавлені сторони щодо показників якості послуг з теплопостачання ліцензіатів Комісії; 2) у перспективі – враховувати показники якості послуг при встановлені тарифів ліцензіатам у сфері теплопостачання», – йдеться у повідомленні.

Так, НКРЕКП збиратиме інформацію щодо безперервності теплопостачання(щорічно), зокрема, щодо середньої тривалості перерв у теплопостачанні та їх кількості, а також середньої тривалості ліквідації наслідків аварії понад допустимий строк.
Крім того, регулятор буде отримувати інформацію щодо якості теплоносія (щорічно), у тому числі про кількість випадків недотримання параметрів тиску/температури за результатами проведених вимірів.
Також щоквартально НКРЕКП збиратиме дані щодо комерційної якості надання послуг, зокрема про кількість наданих послуг, кількість та відсоток послуг, час виконання яких перевищив встановлені строки.

Як зазначається, проект форм звітності буде опубліковано на веб-сайті НКРЕКП для отримання зауважень та пропозицій від усіх заінтересованих сторін, та подальшого їх публічного обговорення.

Так, при запровадженні моніторингу показників якості надання послуг у сфері теплопостачання був використаний накопичений досвід Комісії щодо моніторингу та регулювання якості послуг у сфері електропостачання (здійснюється з 2006 року), газопостачання (з 2017 року), у сферах централізованого водопостачання та централізованого водовідведення (з 2017 року).

Нагадаємо, у вересні максимальна ціна газу зросла на 12% – до 14 000 грн/1 000 куб. м

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло