Покупці в H&M відтепер зможуть оплачувати товар через 2 тижні після покупки
Так мережа магазинів планує залучати більше покупців

Незабаром покупцям магазинів H&M більше не доведеться платити відразу: вони зможуть зробити це за 2 тижні після покупки. Тенденція, яка зʼявилася у світі електронної комерції, схоже, переходить і на фізичний ритейл, пише Retail Detail.
Це нова послуга для споживача: забрати товар додому і заплатити тільки через два тижні, обміркувавши свою покупку як слід. Якщо ви передумаєте, ви можете повернути його безкоштовно. Цей принцип уже застосовується в багатьох інтернет-магазинах, і тепер він також стане доступний в точках продажів.
Спочатку H&M запустить послугу «купи зараз, заплати пізніше» в своїх голландських магазинах – з жовтня, після цього долучаться бельгійські магазини.
Мережа магазинів одягу має намір покращити якість обслуговування клієнтів за допомогою цієї нової послуги.
«Чому ми це робимо? З тієї ж причини ми вже пропонуємо послугу «повернення в магазин» або безкоштовну доставку. Клієнти очікують оптимального комфорту при покупках, чи то онлайн, чи офлайн», – зазначили в прес-службі мережі.
Покупці реєструються через свій смартфон в магазині, а рахунок приходить пізніше. Відтермінована оплата зручна і для покупця, який не ризикує зіткнутися з «жалем про даремну покупку», і для продавців, які завдяки нововведенню значно збільшують кількість проданих одиниць товару.
Експерти з роздрібної торгівлі прогнозують, що ця тенденція скоро розшириться і на інші мережі магазинів. «Я думаю, що оплата через деякий час після покупки буде популярна в майбутньому. Все більше магазинів почнуть її використовувати», – каже голландський професор роздрібної торгівлі Кітті Кулемеєр.
«Тенденція окреслилася, і всім доведеться приєднатися до неї, якщо вони хочуть зберегти своїх клієнтів», – зазначив він.