Xiaomi отримала рекордний прибуток і намірилася купити ще один стартап
Найбільшу роль у значному збільшенні фінансових показників Xiaomi зіграли поставки смартфонів

Компанія Xiaomi оголосила консолідовані фінансові результати за другий квартал і першу половину 2021 року, що закінчилися 30 червня.
Загальна виручка компанії в другій чверті року склала $13,54 млрд, що на 64% більше, ніж роком раніше. Чистий прибуток за вказаний звітний період досяг $971,6 млн, збільшившись на 87,4% в річному численні, пише DailyComm.
За першу половину 2021 року Xiaomi отримала виручку в розмірі $25,39 млрд, піднявши цей показник на 59,5% щодо того ж періоду минулого року. При цьому чистий прибуток виріс на 118,4% до $1,91 млрд.
Найбільшу роль у такому значному збільшенні фінансових показників Xiaomi зіграли поставки смартфонів, які виросли на 86,8% порівняно з аналогічним періодом минулого року.
У кількісному вираженні обсяг проданих у другому кварталі смартфонів склав 52,9 млн одиниць, що відповідає ринковій частці 16,7%. Це дозволило Xiaomi стати другим за величиною виробником смартфонів у світі, згідно зі статистикою аналітичної компанії Canalys. На європейському ринку бренд виявився номером один за підсумками квітня-червня.
Другим за прибутковістю бізнесом Xiaomi став Інтернет речей. На ньому компанія заробила $3,19 млрд. Це на 35,9% більше минулорічного показника.
Глобальні поставки телевізорів Xiaomi в квітні-червні перевищили 2,5 млн штук, що зробило бренд лідером цього сегмента в Китаї і п'ятим виробником в загальносвітовому масштабі.
Інтернет-сервіси в другому кварталі принесли Xiaomi 1,08 млрд, на 19,1% перевищивши показник того ж періоду 2020 року.
За даними Canalys, в другій чверті року Xiaomi вперше в своїй історії зайняла перше місце в Європі за поставками смартфонів з часткою 28,5%. Найбільш сильні позиції бренду виявилися в таких країнах, як Іспанія, Італія і Франція.
Відразу після оголошення фінансових результатів Xiaomi повідомила, що має намір придбати стартап Deepmotion за $77,4 млн, передає Bloomberg. Deepmotion розробляє програмне забезпечення для автономних автомобілів. Ця угода, за словами президента компанії, дозволить Xiaomi створити технологію автономного управління класу Level 4.
Нагадаємо, Xiaomi відмовиться від бренду Mi, під яким випускає більшість продуктів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].