«Дочка» Intel запустить сервіс безпілотних таксі в Німеччині у 2022 році

«Дочка» Intel запустить сервіс безпілотних таксі в Німеччині у 2022 році

До кінця десятиліття Mobileye планує розширити сервіс по всій Європі

«Дочка» Intel запустить сервіс безпілотних таксі в Німеччині у 2022 році
Фото www.flickr.com/photos/mobileyeproducts/4358985796

«Дочка» американського виробника мікросхем Intel – компанія Mobileye – на Мюнхенському автосалоні представила шестимісний автономний автомобіль, який буде використовуватися для райдшерінгу. Сервіс буде запущений в Німеччині та Ізраїлі в наступному році, пише Reuters.

Ізраїльська Mobileye розробляє передові системи допомоги водієві, а також провідні датчики, які лежать в основі деяких технологій автономних транспортних засобів.

Введення в експлуатацію роботаксі в Мюнхені буде здійснюватися через нового місцевого партнера – компанію з оренди автомобілів Sixt. Mobileye буде володіти транспортними засобами, а Sixt дбатиме про їх поточне технічне обслуговування та експлуатацію.

Очікується, що послуга буде представлена в середині 2022 року, і «десятки» автомобілів будуть доступні на вулицях Мюнхена, сказав генеральний директор Mobileye Амнон Шашуа.

До кінця десятиліття компанія планує розширити сервіс по всій Європі.

«Спочатку планується розгорнути близько 50 безпілотних автомобілів, після чого ми розширимо (послугу) в залежності від нормативно-правової бази, що діє за межами Німеччини», – сказав Шашуа.

У червні Mobileye почала випробування безпілотних автомобілів в Нью-Йорку. Але Шашуа зазначає, що нормативно-правове середовище міста загрожує перспективам компанії.

Нагадаємо: нещодавно «дочка» Alphabet компанія Waymo, що займається розробкою автономних автомобілів, повідомила, що почала тестувати свої роботаксі на вулицях Сан-Франциско. 

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло