Китай та рф використовують нову схему поставок нафти – з перевантаженням у морі

Китай та рф використовують нову схему поставок нафти – з перевантаженням у морі

Через наслідки санкцій все менше судновласників готові давати свої танкери під завантаження у росії

Китай та рф використовують нову схему поставок нафти – з перевантаженням у морі
Фото: depositphotos.com

Що сталося. Постачання російської нафти до Китаю все частіше відбувається з перевантаженням у морі попри малу відстань між країнами, оскільки через наслідки санкцій все менше судновласників готові давати свої танкери під завантаження у росії.

Джерело. Про це повідомляє Bloomberg.

Деталі. Схема з перевантаженням у морі дозволяє збільшити кількість рейсів тими суднами, які є в наявності.

Вона виглядає так: невеликі танкери типу"Афрамакс» чи Long Range-2 завантажують нафтою на терміналі біля Владивостока, а потім її перекачують на супертанкери на рейді біля порту Йосу в Південній Кореї.

«Хоча це збільшує загальний час і витрати на доставку, брокери стверджують, що така практика стає все більш поширеною, оскільки судновласники та покупці віддають перевагу такій поставці малими суднами для перевезення нафти з Козьміно за короткі терміни: чим коротші рейси, тим частіше можна завантажувати наявні танкери», – пояснює Bloomberg.

З супертанкерами типу VLCC, на які вантажиться нафта в морі, зараз проблеми немає через спалах COVID в Китаї та скорочення попиту на них.

Зазначається, що до такої схеми із перевантаженням нафти у морі залучені щонайменше дві китайські компанії – судновласник Cosco Shipping і трейдер Unipec.

Бекграунд. Загальний обсяг імпорту нафти до Китаю з росії за перші чотири місяці року скоротився на 7,4%. Це 25,6 млн тонн.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло