Китай та рф використовують нову схему поставок нафти – з перевантаженням у морі
Через наслідки санкцій все менше судновласників готові давати свої танкери під завантаження у росії

Що сталося. Постачання російської нафти до Китаю все частіше відбувається з перевантаженням у морі попри малу відстань між країнами, оскільки через наслідки санкцій все менше судновласників готові давати свої танкери під завантаження у росії.
Джерело. Про це повідомляє Bloomberg.
Деталі. Схема з перевантаженням у морі дозволяє збільшити кількість рейсів тими суднами, які є в наявності.
Вона виглядає так: невеликі танкери типу"Афрамакс» чи Long Range-2 завантажують нафтою на терміналі біля Владивостока, а потім її перекачують на супертанкери на рейді біля порту Йосу в Південній Кореї.
«Хоча це збільшує загальний час і витрати на доставку, брокери стверджують, що така практика стає все більш поширеною, оскільки судновласники та покупці віддають перевагу такій поставці малими суднами для перевезення нафти з Козьміно за короткі терміни: чим коротші рейси, тим частіше можна завантажувати наявні танкери», – пояснює Bloomberg.
З супертанкерами типу VLCC, на які вантажиться нафта в морі, зараз проблеми немає через спалах COVID в Китаї та скорочення попиту на них.
Зазначається, що до такої схеми із перевантаженням нафти у морі залучені щонайменше дві китайські компанії – судновласник Cosco Shipping і трейдер Unipec.
Бекграунд. Загальний обсяг імпорту нафти до Китаю з росії за перші чотири місяці року скоротився на 7,4%. Це 25,6 млн тонн.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].