Уряд вирішив, як відновлюватиме освіту на деокупованих територіях

Уряд вирішив, як відновлюватиме освіту на деокупованих територіях

Затверджено план заходів на 2024–2027 роки

Уряд вирішив, як відновлюватиме освіту на деокупованих територіях
Фото: ілюстративне

Кабінет Міністрів затвердив план заходів із відновлення освіти на деокупованих територіях на 2024–2027 роки.

Його опубліковано на сайті КМУ.

Міністерство освіти і науки повинне забезпечити подання щороку до 1 червня Кабінетові Міністрів узагальненої інформації про стан виконання плану заходів.

Зокрема, планом визначено такі завдання:

  1. Формування мережі закладів та установ освіти на деокупованих територіях (проведення підготовки планів оптимізації мережі закладів та установ освіти на деокупованих територіях; проведення аудиту стану освітньої інфраструктури; відновлення пошкоджених закладів та установ освіти; створення цифрових освітніх центрів і STEM-центрів відповідно до оптимізованої мережі закладів та установ освіти, а також потреб, визначених громадою, тощо.
  2. Формування кадрового резерву для забезпечення закладів та установ освіти на деокупованих територіях, зокрема органів управління (забезпечення створення та відбору до кадрового резерву працівників для роботи в закладах та установах освіти на деокупованих територіях; оновлення професійного стандарту вчителя з урахуванням компетентностей, необхідних для роботи на територіях України, які зазнали тимчасової окупації; впровадження системи стимулювання роботи педагогічних і науковопедагогічних працівників на деокупованих територіях; залучення міжнародної фінансової допомоги для відновлення системи освіти тощо).
  3. Формування системи управління освітою на деокупованих територіях (видання розпорядчого документа про організацію роботи структурного підрозділу з питань освіти на деокупованих територіях; визначення порядку відбору керівників закладів освіти на деокупованих територіях).
  4. Матеріальнотехнічне забезпечення відновлення освітнього процесу на деокупованих територіях (проведення аналізу потреби та забезпечення необхідною технікою, обладнанням закладів та установ освіти, а також здобувачів освіти, зокрема персональними комп’ютерами, електронними освітніми ресурсами; залучення міжнародної фінансової допомоги для матеріально-технічного забезпечення закладів та установ освіти, здобувачів освіти на деокупованих територіях).
  5. Забезпечення методичними та навчальними матеріалами (розроблення методичних матеріалів для роботи на деокупованих територіях і забезпечення ними педагогічних працівників; забезпечення підготовки навчальних матеріалів, зокрема мовою корінних народів України; забезпечення навчальними матеріалами закладів та установ освіти).
  6. Визначення підходів до оцінювання результатів навчання здобувачів освіти, а також визнання кваліфікацій молоді, отриманих під час навчання на тимчасово окупованих територіях України (розроблення порядку оцінювання результатів навчання здобувачів освіти, які навчалися на тимчасово окупованих територіях України, тощо).
  7. Надолуження освітніх втрат і різниці в академічній успішності між різними категоріями здобувачів освіти внаслідок навчання здобувачів освіти на тимчасово окупованій території України (розроблення та розміщення на веб-платформі дистанційного навчання «Всеукраїнська школа онлайн» цифрових освітніх матеріалів, адаптованих до потреб здобувачів освіти, які перебувають чи перебували на тимчасово окупованих територіях України, тощо).
  8. Відновлення української національної та громадянської ідентичності.
  9. Впровадження сучасних цифрових інструментів і цифрових навчальних матеріалів для здобуття освіти на деокупованих територіях.
  10. Впровадження освітніх (сертифікатних) програм у закладах вищої освіти.
  11. Забезпечення безперервної дії програм студентської та викладацької мобільності.
  12. Здійснення заходів зі збереження національної пам’яті про спротив збройній агресії рф та події, що відбувалися на тимчасово окупованих територіях України.
  13. Підтримка кримськотатарської мови та літератури.
  14. Забезпечення цільового стимулювання учасників освітнього процесу.
  15. Залучення дітей і молоді до участі у процесах реінтеграції деокупованих територій.
  16. Створення умов для досягнення фізичної безпеки учасників освітнього процесу.
  17. Забезпечення соціальної, цифрової, емоційної та психологічної безпеки.
  18. Створення умов для підтримки належного рівня охорони здоров’я та гігієни в закладах освіти на деокупованих територіях.
  19. Створення системи аналізу та звітності щодо безпечних умов освітнього процесу.
  20. Підтримка соціально вразливих груп населення на деокупованих територіях, тощо.

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що уряд схвалив Стратегію відновлення, сталого розвитку та цифрової трансформації малого і середнього підприємництва (МСП) на період до 2027 року, а також затвердив операційний план заходів з її реалізації на 2024–2027 роки. Таке рішення ухвалили під час засідання, яке відбулося 30 серпня 2024 року. Головне завдання стратегії – створити умови для розвитку МСП та дати партнерам орієнтири, куди найкраще інвестувати як уже зараз, так і під час повоєнного відновлення.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло