Tesla може збудувати власний завод із виробництва мікрочипів для підтримки розвитку ШI та робототехніки
Ілон Маск заявив, що наявних потужностей постачальників недостатньо для амбітних планів компанії у сфері штучного інтелекту
Компанія Tesla розглядає можливість будівництва власного заводу з виробництва напівпровідників, щоб задовольнити дедалі більші потреби в мікрочипах для розвитку штучного інтелекту та робототехніки.
Про це повідомляє CNBC.
За словами Маска, Tesla вже кілька років розробляє власні чипи для систем автономного водіння, однак виробництво здійснюється на потужностях сторонніх компаній – Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC) та Samsung Electronics. Серед потенційних партнерів він також назвав Intel, проте визнав, що навіть у найоптимістичнішому сценарії постачальники не зможуть забезпечити необхідні обсяги.
Маск зазначив, що єдиним реальним рішенням може стати створення гігантського заводу – так званого Tesla Terra Fab, здатного виробляти чипи у великих масштабах. За попередніми оцінками, початкова потужність такого підприємства становитиме близько 100 тис. кремнієвих пластин (wafer starts) на місяць, з перспективою зростання до 1 млн. Для порівняння; у 2024 році річна виробнича потужність TSMC сягнула 17 млн пластин, або приблизно 1,42 млн на місяць.
Tesla поки не має власного виробництва мікрочипів, проте активно працює над розробкою нового покоління процесорів – AI5, які, за словами керівництва, будуть дешевшими, енергоефективнішими та оптимізованими під програмне забезпечення компанії у сфері штучного інтелекту. Крім того, Маск оголосив, що виробництво безпілотного електромобіля Cybercab, який не матиме педалей і керма, розпочнеться у квітні 2025 року.
Аналітики зазначають, що ці заяви демонструють посилення курсу Tesla на інтеграцію технологій ШI та робототехніки, які Ілон Маск вважає ключовими драйверами економічного зростання майбутнього. За оцінкою підприємця, розвиток цих галузей здатен збільшити світову економіку у 10–100 разів.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що акціонери Tesla вирішують долю рекордної винагороди Ілона Маска. Пакет оплати до $878 млрд може стати найбільшим в історії, водночас визначивши майбутній курс компанії на розвиток ШІ та робототехніки.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].













