Мінекономіки презентувало перший публічний аналітичний дашборд «Пульс»

Мінекономіки презентувало перший публічний аналітичний дашборд «Пульс»

Інструмент забезпечує відкриту аналітику звернень бізнесу та формує дані для ухвалення державних рішень

Мінекономіки презентувало перший публічний аналітичний дашборд «Пульс»
Фото: ілюстративне

Міністерство економіки України презентувало перший публічний аналітичний дашборд платформи «Пульс» – державного інструменту для фіксації та аналізу зворотного зв’язку від бізнесу.

Про це повідомила пресслужба Мінекономіки.

Зазначається, що новий дашборд дає змогу в режимі реального часу відстежувати проблеми, сигнали та пропозиції підприємців, що формують «живу картину» бізнес-клімату в країні.

За даними міністерства, з моменту запуску «Пульс» уже зібрав понад 338 тис. оцінок, майже 30 тис. коментарів і понад 300 звернень від верифікованих підприємців з усіх регіонів України. Усі коментарі автоматично включаються в аналітику без модерації, що гарантує автентичність і точне відображення «голосу бізнесу».

Публічний дашборд дозволяє переглядати звернення за такими параметрами:

  • регіонами;
  • органами влади;
  • секторами економіки;
  • типами проблематики.

Крім того, можна формувати вибірки під конкретні запити аналітиків або урядових команд.

«Публічний дашборд «Пульс» – це не просто набір цифр, це можливість почути бізнес напряму. Ми будуємо систему, у якій рішення визначають дані, а не припущення. Коли кожен коментар підприємця стає частиною державної аналітики – це створює нову якість управління», – зазначив заступник міністра економіки України з питань цифрового розвитку Олександр Циборт.

Мінекономіки закликає підприємців активно користуватися платформою на pulse.gov.ua та залишати звернення через інтегровані віджети на інших ресурсах. Як повідомляється, саме якість коментарів визначає точність аналітики, що впливає на подальші рішення влади. Щоб звернення було коректно опрацьоване, у ньому мають бути зазначені:

  • проблематика – чіткий опис бар’єру або ситуації;
  • регіон – місце виникнення проблеми;
  • відповідальний орган – структура, що має повноваження вирішити питання;
  • галузь – сфера діяльності підприємства;
  • посада автора – власник, директор, ФОП тощо.

Як зазначає міністерство, структуровані звернення дозволяють швидше і точніше формувати аналітику, а також забезпечують ефективну взаємодію з органами влади.

Довідково.
«Пульс» – державна цифрова платформа для збору сигналів від бізнесу, модерації звернень, надання зворотного зв’язку та формування аналітики на базі штучного інтелекту. З 1 січня 2026 року, згідно з постановою уряду, «Пульс» стане повноцінним державним механізмом цифрової взаємодії бізнесу й влади.

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Міноборони запускає новий етап розвитку застосунку «Армія+». Нова версія «Армія+», у якій буде доступна «Армія ID», з'явиться стрічка «Пульс» і повноцінний сервіс сповіщень, буде доступна після 22 грудня.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло