20 років в управлінні маркетинговими проектами і стратегічними комунікаціями, з них понад 10 років пропрацювала у міжнародній компанії Microsoft Україна. Сертифікований тренер з Design thinking.
У 2016 році очолила HR-департамент компанії АХА в Україні, де за 3 роки розробила і впровадила низку стратегічних та інноваційних проектів. Лауреат всеукраїнської премії HR Brand у 2016, 2017 роках.
Разом із практикуючим консультантом і тренером по design thinking вивчаємо цей дієвий стратегічний інструмент, який дозволяє розібратися в новій реальності.
Для успішної роботи з інструментом design thinking важливі:
1. Чіткий фокус: чим чіткіше прописано завдання, тим якісніші ідеї будуть народжуватися.
2. Залученість кожного – лідерів, співробітників різних підрозділів.
3. Керованість процесу, щоб знайти потрібні ідеї та впровадити їх так, щоб вони мали вплив на бізнес-результати.
4. Мотивація кожного. Так, мотивація – це не лише про гроші, а й про сенси: навіщо інновації нашій компанії, адже й так все працює. Відповіді на ці питання дають додатковий стимул створювати нове.
5. Діалог, що ґрунтується на цінностях, досвіді, експертизі.
6. Відповідальність, особливо в командах, які самоорганізовуються.