Дмитро Швець

Засновник проекту n.cubator, директор консалтингової компанії Start Global, adjunct professor kmbs

Має 20-річний досвід роботи у міжкультурному діловому середовищі: 15 років роботи в експортному консалтингу, 10 років – у розвитку власної компанії з експорт-консалтингу Start Global. 3 роки працював з міжнародною корпорацією Cisco, займався розробкою та проведенням корпоративної акселераційної програми від Cisco, Recharge IT.

Викладач kmbs та UCU Business School. Автор подкасту для експортерів Start Global Insights.

Адепт навчання через дію, 8 років корпоративних та відкритих програм по виходу на міжнародних ринків та розвитку власної справи

Експертиза: стратегії виходу на міжнародні ринки, інноваційні підходи до навчання.



Матеріали на Mind

Публікації на Mind

Як українському бізнесу вийти на іноземний ринок і закріпитися на ньому

Та як зрозуміти, чи готовий продукт до просування за кордоном

Дмитро Швець - 20 лютого 2025 Читати
Бізнес-план «Стрибок у невідомість», або Чому продаж за кордон має бути системним

Синхронізація шляхів покупця та продавця

Дмитро Швець - 26 січня 2024 Читати
Бізнес за кордоном: де шукати потенційних В2В-клієнтів

Джерела та інструменти для пошуку

Дмитро Швець - 22 грудня 2023 Читати
Ідеальний бізнес-партнер: пошук за кордоном, де все інакше

Як знайти і чому це важливо для розвитку бізнесу

Дмитро Швець - 7 листопада 2023 Читати
Міжнародні переговори: універсальні навички гарвардської методології

Готуватись, слухати і поважати

Дмитро Швець - 6 жовтня 2023 Читати
Не однакові: про міжкультурну різницю у веденні міжнародного бізнесу

Як підприємцям спілкуватися та домовлятися в різних країнах

Дмитро Швець - 4 вересня 2023 Читати
Канада: торгові ворота до Північної та Південної Америки

Як підійти до них бізнесу з України

Дмитро Швець - 1 серпня 2023 Читати
Досліджуємо обраний закордонний ринок: легкі кроки для складного завдання

або Де та «золота середина» у пошуку оптимальної процедури аналізу

Дмитро Швець - 6 липня 2023 Читати
Американська мрія: чому вибір США в якості першого фокусного ринку експортера не завжди гарна ідея

Головні виклики для українського бізнесу і як до них підготуватись

Дмитро Швець - 2 червня 2023 Читати
Вибір ринків для міжнародної експансії: фокусування обмежених ресурсів

Зібрати дані, зробити аналіз та вибрати 1–2 ринки для пріоритетного виходу

Дмитро Швець - 3 травня 2023 Читати
Вихід на міжнародні ринки. Чекліст для самодіагностики

Наскільки ви готові розпочати цей процес

Дмитро Швець - 28 березня 2023 Читати
П’ять помилок бізнесу при виході на міжнародні ринки

Чому не всюди однаково люблять шоколад на вагу, а правило «віддав і забув» не працює з дистриб’юторами

Дмитро Швець - 28 лютого 2023 Читати
Made in Ukraine: як підприємництво та експорт можуть підняти економіку з руїн

Чому в Україні недорозвинені бізнес-навички і як війна допомогла позбутися комплексу меншовартості

Дмитро Швець - 25 січня 2023 Читати
Внутрішнє підприємництво – як виклик нової нормальності

Досвід міжнародних корпорацій залучення співробітників до розробки інноваційних рішень та продуктів

Дмитро Швець - 21 січня 2021 Читати
Побороти кризу: що потрібно для розвитку підприємництва в Україні

Що вже зроблено та чого не вистачає

Дмитро Швець - 19 червня 2020 Читати
Нотатки бізнес-мандрівника: як розпочати експорт до Канади

Там добре ставляться до України, але дуже вимогливі до всіх торговельних партнерів

Дмитро Швець - 17 жовтня 2018 Читати
Цінність гри у бізнесі: подолання перешкод та пошук інновацій

Як стимулювати підприємців до інноваційних рішень

Дмитро Швець - 15 червня 2018 Читати
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло