«Нова Пошта», lifecell, WOG, Socar, «Фора» тощо: як молодий стартап Getpin залучив «монстрів» у клієнти

«Нова Пошта», lifecell, WOG, Socar, «Фора» тощо: як молодий стартап Getpin залучив «монстрів» у клієнти

Та чому фаундера не цікавить ринок США. Поки що

«Нова Пошта», lifecell, WOG, Socar, «Фора» тощо: як молодий стартап Getpin залучив «монстрів» у клієнти
Фото: ФБ-сторінка компанії

Стартап Getpin заснував ІТ-підприємець Володимир Лещенко влітку 2019 року. Невдовзі команда мала першого та зовсім не маленького клієнта – мобільного оператора lifecell. Далі більше: до портфоліо приєднуються «монстри» ритейлу, логістики, АЗС. Що ж таке незвичне чи унікальне робить стартап, що проходить «кастинг» великих компаній? Чи є вже продажі в інших країнах? Де знаходиться команда? Про це та багато іншого Mind розповіли в Getpin.

Тож чим саме чіпляє Getpin? За словами компанії, команда використовує класичну стратегію: «Знаходимо проблему потенційних клієнтів – пропонуємо адекватне рішення».

У цьому разі мова про проблеми бізнесів, які мають офлайнові точки продажів.

Зазвичай покупці шукають дані про такі локації у своїх смартфонах. Але іноді замість свіжої та достовірної інформації на мапах Google, Bing тощо бачать неактуальні адреси, номери телефонів, часи роботи, старі фото або навіть дублікати філій, а на сторінках бізнесів у соцмережах, сайтах відгуків – сотні запитань без відповідей від представників компанії.

Ось цей «хаос» і намагається приборкати Getpin. «Кількість точок комунікації бізнесу з клієнтами постійно зростає: сайт, мапи, соціальні мережі. Компаніям потрібно не тільки розмістити інформацію на кожній із платформ, а й оперативно змінювати її за потреби», – пояснюють у компанії.

У підсумку команда запустила технологічну платформу, з якої можна виконувати та контролювати три завдання:

  • масово редагувати деталі про всі локації бізнесу на мапах Google, Apple, Bing, OpenStreetMaps; 
  • керувати відгуками та повідомленнями клієнтів, які надходять із різних джерел – Google Maps, Facebook, Otzyvua;
  • централізовано публікувати новини та пропозиції компанії на всі локації.

«Розміщення, управління та автоматизація відображень точок бізнесу на картах і в соціальних мережах допомагає підвищувати позицію у видачі та трафік клієнтів (відвідування магазинів, точок продажу)», – пояснюють у компанії. Та стверджують, що результатом роботи на платформі є збільшення відвідувань локацій мінімум на 30%.

Хто на це «купився»? Зараз Getpin обслуговує понад 75 000 локацій у різних країнах. Клієнти – не тільки великі національні мережі, а і МСБ. Профіль різноманітний: телеком, ритейл, банки, медицина, АЗС тощо. Їхня спільна риса – наявність офлайнових точок продажу або надання послуг. Серед покупців рішення – «Нова Пошта», Ощадбанк, ПУМБ, Bank Pekao, WOG, Socar, KLO, Stihl, «Велмарт», «Фора», «Подорожник».

«Нова Пошта», lifecell, WOG, Socar, «Фора» тощо: як молодий стартап Getpin залучив «монстрів» у клієнти
Володимир Лещенко
Фото: ФБ-сторінка компанії

А першим клієнтом став lifecell, якому команда допомогла навести лад із локаціями в онлайн-просторі: додала нові, прибрала старі та видалила дублікати. За словами засновника та CEO Getpin Володимира Лещенка, менше ніж за місяць у компанії майже вдвічі (+91%) збільшилася кількість переходів на сайт, звернень і відгуків. «Раніше онлайн-присутністю на нецільових майданчиках операторів займалися в кращому разі керуючі філії, а деякі точки на мапах Google розміщували користувачі», – пояснює він.

Яка монетизація? Getpin працює за підпискою. Вартість користування кабінетом залежить від кількості локацій та обраного функціонала. Наразі є три пакети, які відрізняються як набором функцій, так і кінцевою цінністю для бізнесу, а отже, і ціною підписки. Що більше точок, то на одну локацію ціна буде нижчою. «Тому вартість може різнитися від 25 євро для управління одним магазином до 1 євро при додаванні понад 10 000 локацій. Так, для нас важлива не тільки кількість клієнтів, а й чисельність локацій, якими керують через платформу», – кажуть у компанії.

У яких країнах просуваються? Наразі приблизно 70% клієнтів – українські. Втім частка закордонних замовників поступово зростає. У 2021 році Getpin вийшов на ринок Естонії, а у 2022-му – до Польщі, де отримав грант за програмою Poland Prize та уклав угоду з державним банком Bank Pekao S.A.

Наразі компанія продовжує експансію: виходить на ринки країн Центральної та Східної Європи, Латинської Америки, Субсахарської Африки. «Першочергово зосереджені на розвитку продукту та бізнес-відносин із клієнтами та партнерами в цих регіонах», – каже Лещенко.

У компанії уточнюють: «Стратегія Getpin – лідерство в суттєвому регіоні з фокусом на країни, що розвиваються. Наш вибір щодо ринків експансії ґрунтується на аналізі ринків та динаміці їх розвитку. Так, прогнозований темп зростання ВВП для країн LATAM становить 2%, для регіону Sub-Sahara – 6%, тож бачимо значний потенціал і можливості. Віримо в динаміку обраних регіонів».

При просуванні Getpin залучає до співпраці рекламні агенції та продуктові компанії, яким пропонує різні умови партнерства: реселер, white label чи реферальна програма.

За словами СЕО, попри нестабільну ситуацію протягом останнього року компанії вдалося вирости втричі. У планах на наступні 12 місяців – аналогічне зростання.

Чи доводилося залучати інвестиції? Так. Загалом у стартап вкладено $550 0000. Власних коштів – приблизно 20%. Перші ангельські інвестиції Getpin отримав від українського фонду Brise Capital – одразу після пілотного проєкту в lifecell. Скільки саме – досі таємниця.

Також команда брала участь в акселераційних програмах Google Partners Tech Incubator Program in Warsaw (2019 рік), польському акселераторі Space3a (2022) та в Challenger AI Accelerator (2023), який закінчила, посівши 1-ше місце на Demo Day.

А торік Getpin залучив $400 000 від чеського венчурного фонду Presto Ventures. Гроші спрямували на масштабування продукту в країнах Європи та експансію на ринки Латинської Америки.

Де знаходиться команда? У Getpin – 27 спеціалістів. Більшість із них під час повномасштабного вторгнення залишилися в Україні. Втім для підстраховки та просування на інших ринках компанія також має співробітників у Німеччині, Іспанії, Румунії, Чехії та Естонії. Наділі планує розширення команди: активно шукає спеціалістів у сфері продажів.

До чого тут ШІ? З 2022 року компанія почала імплементувати ШІ-рішення у свій продукт. Уже впровадила ШІ-асистента для створення контенту, перекладу, відповідей на відгуки й аналізу зворотного клієнтського звʼязку. «Використовуємо частково сторонній ШІ (GPT, Amazon, Google) разом із власними напрацюваннями», – уточнюють у компанії.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло