У Києві пройшли Ukrainian TechComms Days 2024
Партнерський матеріал

У Києві пройшли Ukrainian TechComms Days 2024

20-21 червня у Києві відбулась перша конференція про комунікації в ІТ-індустрії

У Києві пройшли Ukrainian TechComms Days 2024

Ukrainian TechComms Days зібрали понад 50 відомих спікерів та сотні учасників офлайн та онлайн. Організатор – найбільше національне об’єднання компаній в tech-індустрії – Асоціація IT Ukraine, медіа-партнером виступило незалежне бізнес-видання Mind.

Учасники – понад 50 спікері та кілька сотен учасників онлайн та офлайн – обговорили тренди PR і маркетингу в IT, стратегії і дієві інструменти просування tech-бренду в медіа та соцмережах, а також презентували успішні профільні кейси.

У Києві пройшли Ukrainian TechComms Days 2024

«Tech-ринок – це десятки напрямів, які формуються в повноцінні індустрії: DefenceTech, eCommerce, EdTech, FinTech, HRTech, HealthTech, LegalTech, GovTech тощо. Вже сьогодні ІТ компанії відповідають за майже 50% сервісного експорту країни та 4% ВВП. Наша мета – створення потужного tech-бренду України», – зазначила Марія Шевчук, виконавча директорка Асоціації IT Ukraine.

Учасники панелі «Хто насправді просуває tech-бренд України?» (СЕО Devlight Ігор Полич, заступниця голови Brand Ukraine Марина Дадінова, радник голови офісу Президента Михайло Подоляк, радник з комунікацій Міністра закордонних справ України Георгій Тихий, CEO Intellias Віталій Седлер) розглянули ІТ-індустрію як експортну галузь, що відкриває нові можливості та горизонти для українського бізнесу і суспільства, а також спільно формує tech-бренд України з владою та суспільством.

У Києві пройшли Ukrainian TechComms Days 2024

Спікери підкреслили, що раніше Україна у світі асоціювалась передусім з агро- та енергетичним секторами, втім дуже важливо підсилювати бренд українського ІТ на міжнародній арені, що вже відбувається і з чим уже асоціюється наша держава у світі.

Про «Креативність у тренді» говорив Костя Шнайдер, креативний директор Saatchi & Saatchi Ukraine та Publicis Groupe Ukraine та CZ, володар найбільшої кількості Cannes Lions в Україні.

На його думку, креативність буде актуальною завжди через відсутність необмежених ресурсів: «Креативність у тренді не тому, що є технологічні обмеження, а тому, що їх немає. Варто заохочувати креативність шляхом задіювання 70% перевірених методів і медіа (бюджету), 20% інвестицій в нові ідеї та 10% витрат на експерименти».

Антоніна Кузьмич, креативна директорка OMG agency та засновниця креативної студії «Думи» поділилась кейс-стаді «Ніжна реклама: ефективні інструменти побудови комʼюніті навколо бренду», розповівши про інфлюенс-маркетинг, маскоти та силу спільнот.

Не менш цікавим був виступ від Валерії Крутських (PR-директорка SLOVA Tech PR) на тему «Побудова відносин із міжнародними медіа: як знайти win-win підхід?»

Як брендам потрапити у телефон кожного українця і як  бізнесу інтегрувати мобільний застосунок у комунікаційну стратегію? Про приклади ефективного використання мобільних застосунків для комунікації зі споживачами за досвідом Нової Пошти, Novus, Okwine, Brocard, Blago, Укрнафти та інших, а також про типові помилки та проблеми  «мобільної комунікації» розказав Ігор Полич, СЕО Devlight у кейс-стаді «Мобільні застосунки та споживач: як стати брендом в телефоні кожного українця».

У Києві пройшли Ukrainian TechComms Days 2024

Учасники також обговорили «ШI в комунікаціях та маркетингу» за участі Анни Булах, Голови з етики та партнерств у Respeecher; Марії Лисиці, PR & SMM в OLX Україна та Центральна Азія; Владислава Ткачука, Marketing Director, GlobalLogic та Петра Білика, керівника практик Технологій та інвестицій, AI, CIO Juscutum. Модерував дискусію Стас Юрасов, CEO dev.ua. Дискутували про регулювання ШІ у світі, ідеї та проєкти у напрямку ШІ в Україні, як працює ШІ в PR та маркетингу, а також про етику та оцінку ризиків у комунікаціях.

Кейс-стаді від Ігоря Сіроштана, керівника тренінг-центру Mercedes-Benz Ukraine (Автокапітал – офіційний дистриб’ютор) була присвячена бренду світового автовиробника з акцентом на технологічності та сталому розвитку.

Панельна дискусія «Благодійність часів війни» була присвячена стратегіям та креативу успішних проєктів та фондів. Модератором виступила Олена Самборська, Президентка Асоціації IТ Ukraine та Managing Director/HRD Luxoft Ukraine. Спікерками стали Анастасія Фролова (SoftServe Ukraine, VP, Country Manager Ukraine), Валерія Татарчук (Засновниця і генеральна директорка БФ «Твоя опора»), Яр Бірзул (CEO&Co-Founder KOLO / Founder Archon) та Яніна Ольховська (Директорка з питань комунікацій, КСВ та залученості UKRSIBBANK BNP Paribas Group).

Дискусію «Ефективні формати, інструменти та майданчики для промо IT-продуктів та сервісів» модерувала Ніна Васильова, віцепрезидентка Асоціації IТ Ukraine з PR питань та директорка з корпоративних комунікацій EPAM Ukraine. У якості спікерів до обговорення долучилися Віра Ворон (Керівниця MC.today, ITC.UA, Highload та комунікаційної агенції Creators Agency), Ярослав Макаревич (Комунікаційний експерт проєктів Міністерства цифрової трансформації України за підтримки U-LEAD), Катерина Шута (Керівниця функції комунікацій в YouControl) та Катерина Боровська (Chief Marketing Officer, Promova). Серед порад, що озвучили учасники панелі для тих, хто шукає найбільш ефективні засоби промоції ІТ продуктів та сервісів: інвестиція у власну спільноту та авдиторію – чому це завжди окупиться? Чому немає нічого важливішого, аніж впізнаваність продукту серед користувачів та активне його використання? та інше.

Корисною також стала панельна дискусія «Головні виклики 2024 року в Tech-індустрії – комунікації та маркетинг». Спікерки Олена Ліснича (Performance Marketing Lead в EPAM Anywhere), Юлія Жулій (Head of PR у NovaPay), Світлана Лобанова (СЕО агенції креативного маркетингу Havas Ukraine, Засновниця zatiya creative unit) та Каріна Кудрявцева (Project Lead в EIT Community RIS Hub Ukraine) під модерацією Cергія Коноплицького (Головний редактор SPEKA) розповіли, що комунікації мають бути лавмарком, а серед основних викликів наразі є потреба постійного підтримання маркетингової активності, нарощення бренд-видимості та розвиток даних. Основними викликами назвали потребу постійного підтримання маркетингової активності, збільшення бренд-видимості та динамічний розвиток даних.

Ukrainian TechComms Days 2024 – перша в Україні конференція, присвячена PR та комунікаціям, маркетингу, SMM та медіа у сфері IT. Ми віримо, що успіхи кожної компанії та ініціативи є кроком до створення сильної та незалежної України. Синергія, потужність, можливості – ось що об'єднало всіх учасників цьогорічної конференції Ukrainian TechComms Days.

На Ukrainian TechComms Days 2024 відбулось нагородження фіналістів конкурсу TechComms Award за найгучніший PR-проєкт в ІТ

  • Номінація «Проєкт на міжнародній арені»: Ajax Special Event
  • Номінація «СЕО – медіаактивіст»: Ганна Мікулицька, SAP Ukraine
  • Номінація «Інтернет-проєкт з просування бренду або продукту»: Unicorn School. Проєкт: «100 причин пишатися тим, що я – українець!»
  • Номінація «Розвиток країни»: GIOS. Проєкт: PlayMath
  • Номінація «Допомога ЗСУ»: Genesis (спільно зі SKELAR, appflame, Headway, Universe Group та AMO), Проєкт: Вишкіл капітанів
  • Номінація «Гуманітарна допомога»: Wargaming. Проєкт: WargamingUnited
  • Номінація «Найбільш резонансний проєкт»: Genesis (спільно зі SKELAR, appflame, Headway, Universe Group та AMO). Проєкт: Вишкіл капітанів
  • Найбільш корпоративний проєкт – той, що грунтувався на активному залученні співробітників компанії та ком’юніті: EPAM Ukraine. Проєкт: Загартована сотня
  • Проєкт підтримки жінок в ІТ-індустрії: Проєкт: WINGS: Women included, nurturing growth and security
У Києві пройшли Ukrainian TechComms Days 2024

Партнери конференції:
Bank partner – UKRSIBBANK BNP Paribas Group
Automotive partner – Mercedes-Benz Ukraine
Gold partner – Devlight
Silver partners – Epam Ukraine, ISpace, Logitech, Top Lead
Partners – Конгресно-виставковий центр «Parkovy», YouControl, YouScan
Charity partner – Благодійний фонд «Твоя опора»

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло