Чи замінить штучний інтелект реальних маркетологів?

Чи замінить штучний інтелект реальних маркетологів?

Хто та як насправді збільшує продажі

Чи замінить штучний інтелект реальних маркетологів?
Фото: depositphotos.com

Що може штучний інтелект та чи здатен він замінити собою фахівця, зокрема маркетолога? Наскільки сьогодні можна покластися на ШІ й доручити йому важливі завдання? Як показує практика, за останній рік штучний інтелект «навчився» багатьом речам – серед іншого йдеться про знання мов, візуальне мислення, знання з математики тощо. Розвиток цих технологій відбувається дедалі швидше й швидше.

Олег Лєсов, CPO компанії eSputnik, під час RAU Summit 2024 розповів про можливості АІ, сучасні технології та рішення, які дозволяють залучати штучний інтелект до сфери маркетингу. Mind занотував основні тези.

На думку фахівця, штучний інтелект «дорослішає» і вже має ті самі компетенції, які зазвичай мають люди. «На початок 2024 року якість АІ була близько 4% (йдеться про те, скільки відсотків завдань АІ робив правильно), а станом на зараз – уже близько 50%. А наступного року, я певен, це буде вже на тому ж рівні, що й у кваліфікованого фахівця», – вважає Олег Лєсов.

Чи станеться так, що штучний інтелект замінить велику частку співробітників?

Олег Лєсов вважає, що так не станеться. «Люди зі штучним інтелектом замінять людей без штучного інтелекту», – каже він. І тут мається на увазі саме використання ШІ та його можливостей людиною.

За п’ять років це вже не буде нікого дивувати, бо ШІ увійде до переліку обов’язкових інструментів у роботі маркетологів. «Це от як зараз не можна електронною поштою не користуватися, бо без цього не минає жоден робочий день», – зазначив спікер.

Як ШІ допомагає у продажах?

Серед переваг штучного інтелекту можна виділити те, що він більше знає, бо вміщує у собі знання всього інтернету, а на додаток швидше та масштабніше працює. Загалом у сфері маркетингу є безліч завдань для ШІ – майже в кожному підрозділі завдяки рішенням, запропонованим штучним інтелектом, можна поліпшити внутрішні процеси (пришвидшити або ж оптимізувати), це стосується і зовнішніх процесів, зокрема взаємодії з клієнтами.

Наприклад, ШІ вже використовують косметичні магазини – «приміряти» на себе той чи інший засіб для мейкапу можна онлайн. Також штучним інтелектом користується, наприклад, Amazon: асистент, який допомагає покупцеві на всіх етапах, а на додаток успішно співпрацює і з продавцями. Загалом ШІ цей гігант торгівельного сектору використовує в розв’язанні багатьох важливих задач. Одна з головних – аналіз та структуризація контенту.

Досвід компанії

В Україні eSputnik уже теж активно використовує ШІ. Зокрема, підіймає конверсію в кейсах своїх клієнтів. Найкращий результат – збільшення конверсії на 60%. Також завдяки цьому інструменту можна суттєво поліпшити ефективність імейл-розсилок.

Компанія використовує алгоритми, які розробляє вже 10 років, і одне з найкращих застосувань – у підборі товарів. Штучний інтелект також допомагає спростити процеси, які раніше забирали багато часу.

«Використання штучного інтелекту в маркетингу – це вже наше сьогодення. ШІ разом із людиною, яка навчилася ним користуватися, – це успішний тандем. Ідей із застосування цього інструменту багато, всі вони корисні та дозволяють цілеспрямовано впливати на ключові метрики бізнесу», – резюмував Олег Лєсов.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло