Що дивитися в кіно у лютому: супергеройський трилер, війна без фільтрів і архітектура як маніфест

Що дивитися в кіно у лютому: супергеройський трилер, війна без фільтрів і архітектура як маніфест

Анонс найцікавіших прем’єр на великому екрані

Що дивитися в кіно у лютому: супергеройський трилер, війна без фільтрів і архітектура як маніфест
Кадр із фільму "Бруталіст"
Фото: А24

Капітан Америка бореться з Червоним Галком у політичному трилері від Marvel, Земекіс знову експериментує з часом, Сенцов документує війну зсередини, Корбет досліджує жорстку красу бруталізму, а Фельбаум переносить глядачів у жах Мюнхенської трагедії.

Докладно – в огляді Mind.

«Капітан Америка: Чудесний новий світ» («Captain America: Brave New World»)

Дата релізу: 12 лютого
Режисер: Джуліус Она («Люс», «Парадокс Кловерфілда»)
Жанр: екшн, бойовик
Тривалість: 2 год 15 хв
Виробництво: Marvel Studios
У головних ролях: Ентоні Макі (Сокіл у кіновсесвіті Marvel), Гаррісон Форд («Зоряні війни», «Індіана Джонс»), Денні Рамірес («Топ Ган: Маверік»), Джанкарло Еспозіто («Пуститися берега»), Лів Тайлер («Володар перснів»).

Це четверта частина в кіносерії про Капітана Америку та 35-й фільм кіновсесвіту Marvel. При цьому знаменитого Стіва Роджерса (Кріс Еванс) у сюжеті немає. Головний герой – Сем Вілсон (Ентоні Макі), який відтепер носить щит і звання Кепа. Президент США в цьому фільмі – Таддеус Росс (Гаррісон Форд), який стає Червоним Галком і веде масштабну війну вже не проти Брюса Беннера, а проти нового капітана.

Після невдалих касових зборів «Людини-мурахи та Оси: Квантоманія» й «Капітана Марвел 2», бюджет «Чудесного нового світу» значно скромніший – близько $180 млн. Marvel обіцяє саме сюжетний трилер змов, без зайвого мультивсесвітного хаосу, зате з фокусом на динамічні бойові сцени й актуальні політичні підтексти. Гаррісон Форд вперше в кар'єрі виконав роль персонажа, що трансформується за допомогою технології захоплення руху (motion capture).

«Тут і зараз» («Here»)

Дата релізу: 13 лютого
Режисер: Роберт Земекіс («Назад у майбутнє», «Форрест Ґамп»)
Жанр: драма, фентезі, романтика
Тривалість: 1 год 44 хв
Виробництво: TriStar Pictures, Miramax, ImageMovers
У головних ролях: Том Генкс («Філадельфія», «Форрест Ґамп»), Мішель Докері («Абатство Даунтон», «Джментельмени»), Робін Райт («Картковий будинок»), Пол Беттані («ВандаВіжен»), Келлі Рійллі («Гордість і упередження»).

Екранізація однойменного графічного роману Річарда Макгуайра, який став проривом у жанрі візуальних історій ще у 1989 році. Земекіс переносить концепцію колажу часу на  екран – епохи накладаються одна на одну в межах єдиної локації. Завдяки FX-технології,  що не потребує постпродакшну (Metaphysic Live), акторів омолоджують просто на знімальному майданчику. Це відрізняється від традиційного CGI.

У фільмі багато камерних сцен, де все обертається навколо одного будинку. Історії поколінь поєднуються і демонструють, наскільки мить і вічність можуть співіснувати в одному просторі. Декорації спроєктовані, щоб забезпечити безперервні переходи між часовими періодами – актори можуть змінювати вік і грати сцени різних епох у межах однієї локації, не покидаючи майданчик. Саундтрек Алана Сільвестрі – це окремий вимір у фільмі: музика змінюється залежно від епохи, створюючи ілюзію справжньої подорожі крізь час.

«Бруталіст» («The Brutalist»)

Дата релізу: 20 лютого
Режисер: Брейді Корбет («Дитинство лідера», «Vox Lux»)
Жанр: драма, історичний
Тривалість: 3 год 35 хв (+15-хвилинна перерва)
Виробництво: Universal Pictures
У головних ролях: Едрієн Броуді («Піаніст»), Фелісіті Джонс («Теорія всього»), Гай Пірс («Пам’ятай»), Джо Алвін («Види милосердця»), Реффі Кессіді («Убивство священного оленя», «Містер Селфрідж»).

Це майже чотиригодинна епопея про емігранта-архітектора, який намагається відродити життя і кар’єру, зруйновані війною. Фільм досліджує культурні зіткнення – між митцями-будівничими, їхніми впливовими замовниками та жертвами історичних трагедій. Усе це – крізь призму однієї особистості, що балансує між мрією та жорсткою реальністю.

Візуальний стиль метафорично відсилає до бруталізму – не лише до архітектурного напряму, а й до філософії боротьби за місце в новому світі. Для створення архітектурних проєктів головного героя команда використала реальні креслення бруталістських споруд, а також штучний інтелект, який допомагав генерувати концепції незбудованих конструкцій.

У стрічці звучить три мови – угорська, англійська та французька. Щоб забезпечити автентичне звучання, творці фільму залучили технології українського стартапу, які допомогли відкоригувати вимову Едріена Броуді та Фелісіті Джонс. «Бруталіст» здобув 10 номінацій на «Оскар» та 9 номінацій на «Бафту» – визнання його візуальної сміливості та історичної глибини.

«Реал»

Дата релізу: 20 лютого
Продюсери: Олег Сенцов, Денис Іванов, Майк Дауні, Борис Т.Матич і Лана Матич
Жанр: документальний, військовий
Тривалість: 1 год 30 хв
Виробництво: Cry Cinema, Arthouse Traffic

Фільм – документальне свідчення повномасштабного російського вторгнення в Україну.  Олег Сенцов, який воював на південно-східному фронті, зафіксував на камеру GoPro один із боїв. 90 хвилин безперервної напруженості, жодного традиційного монтажу – глядач ніби опиняється в окопі під шквалом обстрілів. Але це не просто хроніка бою. Це акт пам’яті. 22 українські воїни не повернулися з позиції під кодовою назвою «Реал».

У процесі постпродакшну команда зіткнулася з викликом: більшість аудіобібліотек не містять реальних звуків сучасної війни. Автентичність деталей – кожен вибух, кожен постріл, кожен крик – створює ефект тотальної присутності.

«5 вересня» («September 5»)

Дата релізу: 27 лютого
Режисер: Тім Фельбаум («Припливи»)
Жанр: трилер, драма
Тривалість: 1 год 35 хв
Виробництво: Paramount Pictures
У головних ролях: Пітер Сарсґаард («Ціна правди»), Джон Магаро («Гра на пониження»), Бен Чаплін («Тонка червона лінія»), Леоні Бенеш («Навколо світу за 80 днів»).

Стрічка занурює у трагедію Олімпійських ігор у Мюнхені 1972 року, показуючи її очима телевізійників. Палестинське угруповання «Чорний вересень» захопило в заручники ізраїльських спортсменів, вимагаючи звільнення ув’язнених палестинців. Група американських продюсерів змушена миттєво перемкнутися з репортажів про спорт на екстрене висвітлення події.

Якщо «Мюнхен» Стівена Спілберга (2005) фокусувався на операції відплати, то тут у центрі – журналісти, які намагалися донести правду в реальному часі. Герої Пітера Сарсґаарда та Джона Магаро стикаються з внутрішнім конфліктом: дотримуватися журналістської етики чи залишатися першими в етері? Режисер використовує унікальні архівні кадри трансляцій ABC, що підсилює ефект документальної присутності. Фільм здобув номінацію на «Оскар» за найкращий оригінальний сценарій.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло