Літак PZL-104 Wilga 35А (Повторно, зниження ціни)

Літак PZL-104 Wilga 35А (Повторно, зниження ціни)

Літак PZL-104 Wilga 35А (Повторно, зниження ціни)
Коли
6 червня 2024
Стартова ціна
304 тис грн (було 457,4 тис грн та 609,9 тис грн.)
Організатор торгів
ДП «СЕТАМ»
Тип торгів
Англійський аукціон

Що продається: Чотирьохмісний легкий літак польського виробництва, PZL-104 Wilga 35А ("Вільга-35А") 1991 року випуску. Літак призначений для початкового навчання та тренувань пілотів, польотів за маршрутом з підбором майданчиків, буксирування планерів, перевезення пасажирів і виконання парашутних стрибків. Кабіна літака має велику площу скління, що дає понормований огляд.

Для льотних шкіл, туристичних та демонстраційних польотів або особистого використання.  

Коли: 25 квітня 2024 р. 09:10

Ціна: 609,9 тис грн.

Місцезнаходження: Запорізька обл., Запорізький р., с. Широке., вул.Центральна, буд. 1

Розташування: мапа

Лот виставляється вперше: ні

Ціна на PZL-104: Літак моделі Wilga 35А декілька раз виставлявся на аукціонних майданчиках.

Так, його продавали:

у вересні 2020 року – за 363  тис грн..

у листопаді 2020 – за 225 тис грн.

у липні 2020  - за 391 тси грн.

у липні 2020 – за більш ніж 547 тис грн.

Аналоги: Надлегкий літак можна придбати у Черкасах за $20 тис.

У $30 тис обійдеться Zlin Z-37 Čmelák.

Cessna 182 rg 1978 року коштуватиме вже $145 тис.

Двомісний італійський Ali Ferrari Cormorano можна придбати за $8500.

Історія. За даними Key Aero літак використовувався на аеродромі Широке, Запоріжжя принаймні з травня 1996 року. Належав ТСОУ.

Аналогічні дані про PZL 104-35А номер 21910914/04  подає Spotting Mode.

Опис. Спортивний літак PZL-104 розроблений в КБ заводу PZL (Польща). Поставлявся на експорт в 20 країн світу, в тому числі Великобританію, Канаду, США. Перший політ прототипу відбувся в 1962 році.

Літак призначений для початкового навчання та тренувань пілотів, польотів за маршрутом з підбором майданчиків, буксирування планерів, перевезення пасажирів і виконання парашутних стрибків.

Поставки літака в СРСР почалися в 1973 році. Їм оснащувалися аероклуби ДОСААФ. Він застосовувався в змаганнях по повітряному орієнтування. У чемпіонаті світу 1983 року польські спортсмени, які виступали на літаках "Вільга-35А", вибороли перше місце.

При проектуванні велика увага приділялася міцності і простоті конструкції. Для зручності пілотування пілот і штурман розміщені в кабіні поруч один з одним. Для поліпшення огляду землі застосована схема високоплана. Потужна механізація крила сприяла поліпшенню злітно-посадочних характеристик. Щоб забезпечити прохідність по розмитих аеродромах і експлуатацію з непідготовлених майданчиків підвіска коліс шасі виконана у вигляді важеля.

Запас палива розміщений крилових паливних баках (в кореневій частині крила). Кабіна закрита, чотиримісна, з подвійним керуванням, має велику площу скління. Доступ в кабіну здійснюється через 2 великі двері, що відкриваються вгору. До складу обладнання входять радіокомпас, УКВ-радіостанція, повний комплект пілотажно-навігаційних приладів. Літаки для СРСР комплектувалися зчіпним пристроєм для буксирування планерів.

Літні дані літака (з колісними шасі)

Максимальна швидкість горизонтального польоту біля землі, км/год:

  • при роботі двигуна на максимальному режимі                          200
  • під час роботи двигуна на номінальному режимі                      185

Практична стеля при безперервному наборі висоти на V=115 км/год та роботі двигуна
на номінальному режимі, м                                                                 4000

Час набору практичної стелі при безперервному наборі висоти на V=115 км/год та роботі двигуна на номінальному режимі, хв                                                                          40

Максимальна практична дальність польоту на Н = 500 м з V = 120 км/год, км         510

Максимальна практична тривалість польоту на Н = 500 м з V = 120 км/год, год      4-20

Злітно-посадкові характеристики:

  • швидкість відриву, км/год                                                              90
  • довжина розбігу, м                                                                        150-160
  • швидкість приземлення, км/год                                                   100
  • довжина пробігу, м                                                                        220

Примітка. Усі льотні дані, крім спеціально обумовлених, наведено для стандартних атмосферних умов, польотної маси літака 1300 кг та ємності паливних баків 190 літрів.

Керівництво по експлуатації: на Rask.rv.ua.

Відео польоту на Wilga 35А.

Плюси:

  • Вдала модель
  • Багатофункціональний літак
  • Широкий спектр комерційного використання

Мінуси:

  • Необхідність ремонту
  • Ціна

На початку статті використане ілюстративне фото.

Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло