Що продається: Чотирьохмісний легкий літак польського виробництва, PZL-104 Wilga 35А ("Вільга-35А") 1991 року випуску. Літак призначений для початкового навчання та тренувань пілотів, польотів за маршрутом з підбором майданчиків, буксирування планерів, перевезення пасажирів і виконання парашутних стрибків. Кабіна літака має велику площу скління, що дає понормований огляд.
Для льотних шкіл, туристичних та демонстраційних польотів або особистого використання.

Коли: 25 квітня 2024 р. 09:10
Ціна: 609,9 тис грн.
Місцезнаходження: Запорізька обл., Запорізький р., с. Широке., вул.Центральна, буд. 1
Розташування: мапа
Лот виставляється вперше: ні
Ціна на PZL-104: Літак моделі Wilga 35А декілька раз виставлявся на аукціонних майданчиках.
Так, його продавали:
у вересні 2020 року – за 363 тис грн..
у листопаді 2020 – за 225 тис грн.
у липні 2020 - за 391 тси грн.
у липні 2020 – за більш ніж 547 тис грн.
Аналоги: Надлегкий літак можна придбати у Черкасах за $20 тис.

У $30 тис обійдеться Zlin Z-37 Čmelák.

Cessna 182 rg 1978 року коштуватиме вже $145 тис.

Двомісний італійський Ali Ferrari Cormorano можна придбати за $8500.

Історія. За даними Key Aero літак використовувався на аеродромі Широке, Запоріжжя принаймні з травня 1996 року. Належав ТСОУ.
Аналогічні дані про PZL 104-35А номер 21910914/04 подає Spotting Mode.
Опис. Спортивний літак PZL-104 розроблений в КБ заводу PZL (Польща). Поставлявся на експорт в 20 країн світу, в тому числі Великобританію, Канаду, США. Перший політ прототипу відбувся в 1962 році.
Літак призначений для початкового навчання та тренувань пілотів, польотів за маршрутом з підбором майданчиків, буксирування планерів, перевезення пасажирів і виконання парашутних стрибків.
Поставки літака в СРСР почалися в 1973 році. Їм оснащувалися аероклуби ДОСААФ. Він застосовувався в змаганнях по повітряному орієнтування. У чемпіонаті світу 1983 року польські спортсмени, які виступали на літаках "Вільга-35А", вибороли перше місце.
При проектуванні велика увага приділялася міцності і простоті конструкції. Для зручності пілотування пілот і штурман розміщені в кабіні поруч один з одним. Для поліпшення огляду землі застосована схема високоплана. Потужна механізація крила сприяла поліпшенню злітно-посадочних характеристик. Щоб забезпечити прохідність по розмитих аеродромах і експлуатацію з непідготовлених майданчиків підвіска коліс шасі виконана у вигляді важеля.
Запас палива розміщений крилових паливних баках (в кореневій частині крила). Кабіна закрита, чотиримісна, з подвійним керуванням, має велику площу скління. Доступ в кабіну здійснюється через 2 великі двері, що відкриваються вгору. До складу обладнання входять радіокомпас, УКВ-радіостанція, повний комплект пілотажно-навігаційних приладів. Літаки для СРСР комплектувалися зчіпним пристроєм для буксирування планерів.

Літні дані літака (з колісними шасі)
Максимальна швидкість горизонтального польоту біля землі, км/год:
- при роботі двигуна на максимальному режимі 200
- під час роботи двигуна на номінальному режимі 185
Практична стеля при безперервному наборі висоти на V=115 км/год та роботі двигуна
на номінальному режимі, м 4000
Час набору практичної стелі при безперервному наборі висоти на V=115 км/год та роботі двигуна на номінальному режимі, хв 40
Максимальна практична дальність польоту на Н = 500 м з V = 120 км/год, км 510
Максимальна практична тривалість польоту на Н = 500 м з V = 120 км/год, год 4-20
Злітно-посадкові характеристики:
- швидкість відриву, км/год 90
- довжина розбігу, м 150-160
- швидкість приземлення, км/год 100
- довжина пробігу, м 220
Примітка. Усі льотні дані, крім спеціально обумовлених, наведено для стандартних атмосферних умов, польотної маси літака 1300 кг та ємності паливних баків 190 літрів.
Керівництво по експлуатації: на Rask.rv.ua.
Відео польоту на Wilga 35А.
Плюси:
- Вдала модель
- Багатофункціональний літак
- Широкий спектр комерційного використання
Мінуси:
- Необхідність ремонту
- Ціна
На початку статті використане ілюстративне фото.