Про компанію
Rekava започаткували львівські науковці Дмитро Бідюк та Юрій Тустановський у 2020 році. Вони навчилися перетворювати кавову гущу на біорозкладні вироби. Тепер стартап активно виготовляє та продає декоративні аромасвічки.
Серед інших виробів, які розробляє стартап, – плити й одноразові стаканчики. Останній продукт серійно поки не виготовляється. Команда прийняла стратегічне рішення, що допоки не може виготовляти та продавати масово стаканчики, буде фокусуватися на суміжних продуктах, щоб розвиватися й утримувати команду. Тому на даний час 90% всіх продажів припадає на ароматичні свічки. Ще 10% продажів – декоративні плити.
Стаканчики зараз проходять сертифікацію для домашнього компостування в австрійській TÜV Austria.
Стартап продає свічки як для B2C, так і для B2B клієнтів – в Україні та за кордоном. На B2C клієнтів припадає близько 25% продажів. В Україні продукція також представлена в «ЦУМ Київ» і «Брокард Україна». Натомість сегмент B2B займає 75% продажів, переважна частина замовлень – корпоративні.
Початкові інвестиції для започаткування компанії становили близько $150 тис. Для виходу на міжнародні ринки знадобилося ще приблизно $40 тис. З листопада 2023 року компанія стала прибутковою.
Від початку заснування компанія орієнтувалася на експорт, адже їхня продукція належить до вищої цінової категорії, а тема екології – більш зрозуміла для закордонного споживача. Перша колекція свічок, присвячена символічним ароматам українських міст, була представлена в Лондоні у Королівській академії мистецтв, в рамках їхньої подарункової крамниці.
Перші серйозні зусилля в напрямку експорту почалися у грудні 2022-го. Того ж року компанія почала співпрацювати з державним Офісом підприємництва. Спільно вони визначили пріоритетні цільові ринки: у Європі – Німеччина, Франція, Нідерланди, Бельгія, скандинавські та балтійські країни, а також Велика Британія; за її межами – Японія, Південна Корея та деякі штати США.
У січні 2023 року команда взяла участь у виставці CES 2023 у США. Відтоді почали з’являтися перші системні партнери. Тепер на міжнародних ринках команда будує систему продажів через дистриб'юторів і корпоративних клієнтів.
Свічки представлені в подарункових магазинах Великої Британії, Шотландії, Італії, Данії та інших країнах Скандинавії. У корпоративному сегменті серед ключових клієнтів – компанії з Німеччини та Японії.
На даний час експорт становить приблизно 30% від загального обсягу продажів, хоча цей показник може змінюватися залежно від сезонності. Довгострокова мета стартапу – досягти щонайменше 80%, особливо після запуску серійного виробництва стаканчиків. Стратегія просування продукту полягає в тому, що команда планує зосередитися на кав'ярнях третьої хвилі, кейтерінгу та корпоративних замовленнях.
Rekava започаткували львівські науковці Дмитро Бідюк та Юрій Тустановський у 2020 році. Вони навчилися перетворювати кавову гущу на біорозкладні вироби. Тепер стартап активно виготовляє та продає декоративні аромасвічки.
Серед інших виробів, які розробляє стартап, – плити й одноразові стаканчики. Останній продукт серійно поки не виготовляється. Команда прийняла стратегічне рішення, що допоки не може виготовляти та продавати масово стаканчики, буде фокусуватися на суміжних продуктах, щоб розвиватися й утримувати команду. Тому на даний час 90% всіх продажів припадає на ароматичні свічки. Ще 10% продажів – декоративні плити.
Стаканчики зараз проходять сертифікацію для домашнього компостування в австрійській TÜV Austria.
Стартап продає свічки як для B2C, так і для B2B клієнтів – в Україні та за кордоном. На B2C клієнтів припадає близько 25% продажів. В Україні продукція також представлена в «ЦУМ Київ» і «Брокард Україна». Натомість сегмент B2B займає 75% продажів, переважна частина замовлень – корпоративні.
Початкові інвестиції для започаткування компанії становили близько $150 тис. Для виходу на міжнародні ринки знадобилося ще приблизно $40 тис. З листопада 2023 року компанія стала прибутковою.
Від початку заснування компанія орієнтувалася на експорт, адже їхня продукція належить до вищої цінової категорії, а тема екології – більш зрозуміла для закордонного споживача. Перша колекція свічок, присвячена символічним ароматам українських міст, була представлена в Лондоні у Королівській академії мистецтв, в рамках їхньої подарункової крамниці.
Перші серйозні зусилля в напрямку експорту почалися у грудні 2022-го. Того ж року компанія почала співпрацювати з державним Офісом підприємництва. Спільно вони визначили пріоритетні цільові ринки: у Європі – Німеччина, Франція, Нідерланди, Бельгія, скандинавські та балтійські країни, а також Велика Британія; за її межами – Японія, Південна Корея та деякі штати США.
У січні 2023 року команда взяла участь у виставці CES 2023 у США. Відтоді почали з’являтися перші системні партнери. Тепер на міжнародних ринках команда будує систему продажів через дистриб'юторів і корпоративних клієнтів.
Свічки представлені в подарункових магазинах Великої Британії, Шотландії, Італії, Данії та інших країнах Скандинавії. У корпоративному сегменті серед ключових клієнтів – компанії з Німеччини та Японії.
На даний час експорт становить приблизно 30% від загального обсягу продажів, хоча цей показник може змінюватися залежно від сезонності. Довгострокова мета стартапу – досягти щонайменше 80%, особливо після запуску серійного виробництва стаканчиків. Стратегія просування продукту полягає в тому, що команда планує зосередитися на кав'ярнях третьої хвилі, кейтерінгу та корпоративних замовленнях.