Рекава

Компанія з виробництва біорозкладних аромасвічок, плит і стаканчиків.

Про компанію

Rekava започаткували львівські науковці Дмитро Бідюк та Юрій Тустановський у 2020 році. Вони навчилися перетворювати кавову гущу на біорозкладні вироби. Тепер стартап активно виготовляє та продає декоративні аромасвічки.

Серед інших виробів, які розробляє стартап, – плити й одноразові стаканчики. Останній продукт серійно поки не виготовляється. Команда прийняла стратегічне рішення, що допоки не може виготовляти та продавати масово стаканчики, буде фокусуватися на суміжних продуктах, щоб розвиватися й утримувати команду. Тому на даний час 90% всіх продажів припадає на ароматичні свічки. Ще 10% продажів – декоративні плити.

Стаканчики зараз проходять сертифікацію для домашнього компостування в австрійській TÜV Austria.

Стартап продає свічки як для B2C, так і для B2B клієнтів – в Україні та за кордоном. На B2C клієнтів припадає близько 25% продажів. В Україні продукція також представлена в «ЦУМ Київ» і «Брокард Україна». Натомість сегмент B2B займає 75% продажів, переважна частина замовлень – корпоративні.

Початкові інвестиції для започаткування компанії становили близько $150 тис. Для виходу на міжнародні ринки знадобилося ще приблизно $40 тис. З листопада 2023 року компанія стала прибутковою.

Від початку заснування компанія орієнтувалася на експорт, адже їхня продукція належить до вищої цінової категорії, а тема екології – більш зрозуміла для закордонного споживача. Перша колекція свічок, присвячена символічним ароматам українських міст, була представлена в Лондоні у Королівській академії мистецтв, в рамках їхньої подарункової крамниці.

Перші серйозні зусилля в напрямку експорту почалися у грудні 2022-го. Того ж року компанія почала співпрацювати з державним Офісом підприємництва. Спільно вони визначили пріоритетні цільові ринки: у Європі – Німеччина, Франція, Нідерланди, Бельгія, скандинавські та балтійські країни, а також Велика Британія; за її межами – Японія, Південна Корея та деякі штати США.

У січні 2023 року команда взяла участь у виставці CES 2023 у США. Відтоді почали з’являтися перші системні партнери. Тепер на міжнародних ринках команда будує систему продажів через дистриб'юторів і корпоративних клієнтів.

Свічки представлені в подарункових магазинах Великої Британії, Шотландії, Італії, Данії та інших країнах Скандинавії. У корпоративному сегменті серед ключових клієнтів – компанії з Німеччини та Японії.

На даний час експорт становить приблизно 30% від загального обсягу продажів, хоча цей показник може змінюватися залежно від сезонності. Довгострокова мета стартапу – досягти щонайменше 80%, особливо після запуску серійного виробництва стаканчиків. Стратегія просування продукту полягає в тому, що команда планує зосередитися на кав'ярнях третьої хвилі, кейтерінгу та корпоративних замовленнях.

Rekava започаткували львівські науковці Дмитро Бідюк та Юрій Тустановський у 2020 році. Вони навчилися перетворювати кавову гущу на біорозкладні вироби. Тепер стартап активно виготовляє та продає декоративні аромасвічки.

Серед інших виробів, які розробляє стартап, – плити й одноразові стаканчики. Останній продукт серійно поки не виготовляється. Команда прийняла стратегічне рішення, що допоки не може виготовляти та продавати масово стаканчики, буде фокусуватися на суміжних продуктах, щоб розвиватися й утримувати команду. Тому на даний час 90% всіх продажів припадає на ароматичні свічки. Ще 10% продажів – декоративні плити.

Стаканчики зараз проходять сертифікацію для домашнього компостування в австрійській TÜV Austria.

Стартап продає свічки як для B2C, так і для B2B клієнтів – в Україні та за кордоном. На B2C клієнтів припадає близько 25% продажів. В Україні продукція також представлена в «ЦУМ Київ» і «Брокард Україна». Натомість сегмент B2B займає 75% продажів, переважна частина замовлень – корпоративні.

Початкові інвестиції для започаткування компанії становили близько $150 тис. Для виходу на міжнародні ринки знадобилося ще приблизно $40 тис. З листопада 2023 року компанія стала прибутковою.

Від початку заснування компанія орієнтувалася на експорт, адже їхня продукція належить до вищої цінової категорії, а тема екології – більш зрозуміла для закордонного споживача. Перша колекція свічок, присвячена символічним ароматам українських міст, була представлена в Лондоні у Королівській академії мистецтв, в рамках їхньої подарункової крамниці.

Перші серйозні зусилля в напрямку експорту почалися у грудні 2022-го. Того ж року компанія почала співпрацювати з державним Офісом підприємництва. Спільно вони визначили пріоритетні цільові ринки: у Європі – Німеччина, Франція, Нідерланди, Бельгія, скандинавські та балтійські країни, а також Велика Британія; за її межами – Японія, Південна Корея та деякі штати США.

У січні 2023 року команда взяла участь у виставці CES 2023 у США. Відтоді почали з’являтися перші системні партнери. Тепер на міжнародних ринках команда будує систему продажів через дистриб'юторів і корпоративних клієнтів.

Свічки представлені в подарункових магазинах Великої Британії, Шотландії, Італії, Данії та інших країнах Скандинавії. У корпоративному сегменті серед ключових клієнтів – компанії з Німеччини та Японії.

На даний час експорт становить приблизно 30% від загального обсягу продажів, хоча цей показник може змінюватися залежно від сезонності. Довгострокова мета стартапу – досягти щонайменше 80%, особливо після запуску серійного виробництва стаканчиків. Стратегія просування продукту полягає в тому, що команда планує зосередитися на кав'ярнях третьої хвилі, кейтерінгу та корпоративних замовленнях.

Бенефіціари

Вікторія Шульга
40.00%
Юрій Тустановський
30.00%
Дмитро Бідюк
30.00%

Системна співпраця громад та партнерів зміцнює стійкість – кейс Межівської громади
18:00
ЄС відклав введення закону про ШІ, остерігаючись, що США можуть зменшити підтримку України – FT
17:20
Інвестиції в AI: хто заробить, а хто залишиться за бортом. Головне з нового випуску подкасту SmartTalks
17:00
ВАКС змінив розмір застави для екс-мера Одеси Труханова
16:48
Німецький генерал заявив Reuters, що росія може атакувати НАТО в будь-який момент
16:20
KKR перевищила очікування Волл-стріт завдяки зростанню прибутку та активному залученню капіталу
16:03
Звітність та облік грантових коштів в іноземний валюті для ОМС – роз’яснення U-LEAD
16:00
росіяни більше не зможуть отримувати багаторазові європейські шенгенські візи – рішення ЄК
15:50
США обговорюють з Мадуро можливість його відставки – The Atlantic
15:25
Штучний інтелект як драйвер нової хвилі ІТ-професій — ключові інсайди від експертного мітапу FAVBET Tech
15:00
Всі новини
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло