Прайм cнек (snEco)

Український виробник сушеного сиру під брендом snEco.

Про компанію

Компанію «Прайм cнек» заснували 2016 року в Харкові брати Вадим і Пилип Гришини. Підприємці мали бізнес із продажу товарів для рукоділля, але вирішили спробувати свої сили в новій ніші харчової промисловості, бо побачили цікавий продукт на американському ринку – сушений сир. На вироблення першої партії сушеного сиру потрібної якості пішов рік експериментів і $100 000.  

Спершу компанія працювала з компанією «Бельшостка Україна» («Весела Корівка») і виготовляла сир під їхньою маркою. Однак через півтора року «Бельшостка» залишила український ринок. Залишившсь без головного замовника, у 2019 році підприємці заснували власну торгову марку snEco. «Прайм снек»  став співпрацювати з невеликими магазинами та заправками й до 2022 року зростала удвічі, а подекуди й утричі щорічно. 

Після початку російського вторгнення виробництво в Харкові опинилося під загрозою. Приміщення перебували під контролем військових, доступ до них був заблокований У травні компанія встигла вивезти лише половину обладнання й переїхала до Мукачева Закарпатської обл. 

У серпні 2022-го завдяки мікрогранту від  програми EU4Business на новому місці «Прайм снек» розгорнув виробництво, яке тепер перевищує довоєнні потужності. На підприємстві працюють 14 робітників (до вторгнення – 35), переважно внутрішньо переміщені особи.

Продукція фірми охоплює 12 видів сиру європейських сортів (гауда, пармезан, чедер) і українських. Компанія пропонує лінійку дитячих сирів, копчені сири (сулугуні, сирні палички), а також сири з натуральними ароматизаторами: з перцем або часником.

Оскільки в Україні поки що не виробляють якісні європейські сортові сири, як-от гауда чи чедер, Sneco імпортує близько 70% сировини з Європи. 

Переробка відбувається на обладнанні, розробленому та запатентованому самими співвласниками компанії. Це виробнича лінія, що складається з різних модулів для попередньої сушки сировини, її охолодження тощо.

Свій сушений сир snEco реалізує передусім через великі торгові мережі: «Сільпо», «Новус» і «Велика Кишеня». Як експеримент для оцінки попиту вийшли на полиці «АТБ» (сушений сир від snEco позиціюється як снек преміум-класу). Крім того, продукцію продають і на автозаправках ОККО та WOG.

Приблизно 15% замовлень надходить від B2C клієнтів, які замовляють через інтернет-магазин snEco. Близько 15–20% продається в сегменті HoReCa: ресторани купують сир від кілограма для приготування страв. Решта – співпраця з великим ритейлом.

Сьогодні компанія виробляє 3–4 т продукту на місяць. У 2021–2022 роках показник становив близько 1 т, а у 2023-му – 2 т.

Війна та релокація підштовхнули Sneco до масштабування. З кінця 2022-го керівники фірми почали активно працювати над отриманням дозволу на експорт до ЄС. Після майже десяти місяців перевірок Sneco отримала дозвіл, ставши першою компанією із Закарпаття, яка може експортувати продукцію тваринного походження до Європи.

Першим ринком стала Ірландія. Тепер «Прайм снек» цікавлять усі доступні країни, адже виробничої потужності для цього достатньо. У 2024 році компанія почала експортувати в Японію, США, Чехію, Польщу, Словаччину та Німеччину. За майже рік удалося вийти на 20% експорту в структурі продажів.

Клієнти – великі дистриб’ютори та мережі супермаркетів, як-от польський Lidl. Додатково компанія планує виходити на «українські полиці» в європейських супермаркетах. 

Sneco також нещодавно налагодила партнерство з європейськими закладами мережі «П'яна Вишня», створивши спеціальну упаковку для сирів, яка підкреслює співпрацю між брендами. 

Sneco пропонує за кордоном весь свій асортимент – 12 товарних позицій. Усі питання, пов'язані з логістикою та розмитненням, розв'язують партнери компанії. Складів за кордоном «Прайм снек» не має. Просування за кордоном відбувається через участь у міжнародних виставках за підтримки програм «Дія.Бізнес» і NAZOVNI.

На даний момент обсяг постачань за кордон становить приблизно 15% від виробництва. У планах – збільшити обсяги експорту до 50% й вийти на ринки  Франції, Португалії, Англії та в перспективі до країн Близького Сходу. 

Компанію «Прайм cнек» заснували 2016 року в Харкові брати Вадим і Пилип Гришини. Підприємці мали бізнес із продажу товарів для рукоділля, але вирішили спробувати свої сили в новій ніші харчової промисловості, бо побачили цікавий продукт на американському ринку – сушений сир. На вироблення першої партії сушеного сиру потрібної якості пішов рік експериментів і $100 000.  

Спершу компанія працювала з компанією «Бельшостка Україна» («Весела Корівка») і виготовляла сир під їхньою маркою. Однак через півтора року «Бельшостка» залишила український ринок. Залишившсь без головного замовника, у 2019 році підприємці заснували власну торгову марку snEco. «Прайм снек»  став співпрацювати з невеликими магазинами та заправками й до 2022 року зростала удвічі, а подекуди й утричі щорічно. 

Після початку російського вторгнення виробництво в Харкові опинилося під загрозою. Приміщення перебували під контролем військових, доступ до них був заблокований У травні компанія встигла вивезти лише половину обладнання й переїхала до Мукачева Закарпатської обл. 

У серпні 2022-го завдяки мікрогранту від  програми EU4Business на новому місці «Прайм снек» розгорнув виробництво, яке тепер перевищує довоєнні потужності. На підприємстві працюють 14 робітників (до вторгнення – 35), переважно внутрішньо переміщені особи.

Продукція фірми охоплює 12 видів сиру європейських сортів (гауда, пармезан, чедер) і українських. Компанія пропонує лінійку дитячих сирів, копчені сири (сулугуні, сирні палички), а також сири з натуральними ароматизаторами: з перцем або часником.

Оскільки в Україні поки що не виробляють якісні європейські сортові сири, як-от гауда чи чедер, Sneco імпортує близько 70% сировини з Європи. 

Переробка відбувається на обладнанні, розробленому та запатентованому самими співвласниками компанії. Це виробнича лінія, що складається з різних модулів для попередньої сушки сировини, її охолодження тощо.

Свій сушений сир snEco реалізує передусім через великі торгові мережі: «Сільпо», «Новус» і «Велика Кишеня». Як експеримент для оцінки попиту вийшли на полиці «АТБ» (сушений сир від snEco позиціюється як снек преміум-класу). Крім того, продукцію продають і на автозаправках ОККО та WOG.

Приблизно 15% замовлень надходить від B2C клієнтів, які замовляють через інтернет-магазин snEco. Близько 15–20% продається в сегменті HoReCa: ресторани купують сир від кілограма для приготування страв. Решта – співпраця з великим ритейлом.

Сьогодні компанія виробляє 3–4 т продукту на місяць. У 2021–2022 роках показник становив близько 1 т, а у 2023-му – 2 т.

Війна та релокація підштовхнули Sneco до масштабування. З кінця 2022-го керівники фірми почали активно працювати над отриманням дозволу на експорт до ЄС. Після майже десяти місяців перевірок Sneco отримала дозвіл, ставши першою компанією із Закарпаття, яка може експортувати продукцію тваринного походження до Європи.

Першим ринком стала Ірландія. Тепер «Прайм снек» цікавлять усі доступні країни, адже виробничої потужності для цього достатньо. У 2024 році компанія почала експортувати в Японію, США, Чехію, Польщу, Словаччину та Німеччину. За майже рік удалося вийти на 20% експорту в структурі продажів.

Клієнти – великі дистриб’ютори та мережі супермаркетів, як-от польський Lidl. Додатково компанія планує виходити на «українські полиці» в європейських супермаркетах. 

Sneco також нещодавно налагодила партнерство з європейськими закладами мережі «П'яна Вишня», створивши спеціальну упаковку для сирів, яка підкреслює співпрацю між брендами. 

Sneco пропонує за кордоном весь свій асортимент – 12 товарних позицій. Усі питання, пов'язані з логістикою та розмитненням, розв'язують партнери компанії. Складів за кордоном «Прайм снек» не має. Просування за кордоном відбувається через участь у міжнародних виставках за підтримки програм «Дія.Бізнес» і NAZOVNI.

На даний момент обсяг постачань за кордон становить приблизно 15% від виробництва. У планах – збільшити обсяги експорту до 50% й вийти на ринки  Франції, Португалії, Англії та в перспективі до країн Близького Сходу. 

Бенефіціари

Пилип Гришин
50.00%
Вадим Гришин
50.00%

Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло