Про компанію
Компанію Beehive засновано 2016 року. Тоді група «Ефективні інвестиції» з австрійськими інвесторами розпочала будівництво заводу в с. Чорнявка Черкаської обл. потужністю переробки понад 10 тис. т меду на рік. Виробництво відразу будували за міжнародними стандартами з орієнтацією на експорт. Компанія отримала сертифікати International Food Safety, FSSC, Organic, Halal та Kosher.
Beehive паралельно вибудовує пряму й непряму системи закупівель сировини. Команда заготівельників, що працюють майже по всій країні, добирає продукцію серед 150 тис. бджолярських господарств. Але фермери можуть і самостійно здавати мед на склади компанії.
Після переробки частину продукції фасують у великі діжки об’ємом до 300 кг, іншу – упаковують у невеликі баночки. Близько 90% меду у діжках Beehive збуває як сировину великим клієнтам: дистрибуторам, імпортерам, трейдерам. Решту – 10% переробленого меду – Beehive фасує в невеличку тару для збуту в ритейлі. Beehive здебільшого орієнтований на B2B-продажі.
Іноді компанія виробляє стандартизований мед без попереднього замовлення, щоб мати продукцію на складі для швидкого продажу, але загалом працює під конкретні контракти.
У перший рік існування компанія переробила приблизно 100 т меду, на другий – кілька тисяч тонн, у 2018–2019 роках – близько 3000–4000 т, з 2021–2022 років вийшла на 5000–6000 т. Останніми роками Beehive випускає по 7000–8000 т продукції.
Окрім звичайного меду Beehive випускає мед із додаванням сублімованих натуральних фруктів (лимону, манго, чорниці та смородини). Також Beehive тестує випуск крем-меду (продукт не в рідкому, а в кремованому вигляді).
Обсяги продажів Beehive в Україні залишаються незначними через невеликий розмір українського ринку. Експансію експортер меду почав зі Східної Європи: Румунія, Польща, Болгарія, країни Балтії. Згодом географія збуту поширилася на країни Західної Європи: Німеччину, Францію, Бельгію, Нідерланди, Велику Британію, Іспанію, Італію тощо. Далі – США та країни Близького Сходу.
Усього мед від Beehive уже продається в 15 країнах. У найближчому майбутньому компанія планує вийти на ринок Китаю. Поки Beehive проходить сертифікацію у китайських ветеринарних органах.
98–99% виторгу Beehive надходить від експорту. Компанія входить до трійки найбільших експортерів меду з України. 2023 року вона відвантажила за кордон приблизно 8000 т продукції – майже 15% від загального обсягу експорту меду з України.
2016 року дохід Beehive сягав $5 млн, згодом тримався на рівні $5–6 млн. Зростання обсягів виробництва подвоїло виторг до $10 млн. У 2022–2023 роках дохід становив $11–12 млн, а на 2024 рік прогнозується до $15 млн.
Компанію Beehive засновано 2016 року. Тоді група «Ефективні інвестиції» з австрійськими інвесторами розпочала будівництво заводу в с. Чорнявка Черкаської обл. потужністю переробки понад 10 тис. т меду на рік. Виробництво відразу будували за міжнародними стандартами з орієнтацією на експорт. Компанія отримала сертифікати International Food Safety, FSSC, Organic, Halal та Kosher.
Beehive паралельно вибудовує пряму й непряму системи закупівель сировини. Команда заготівельників, що працюють майже по всій країні, добирає продукцію серед 150 тис. бджолярських господарств. Але фермери можуть і самостійно здавати мед на склади компанії.
Після переробки частину продукції фасують у великі діжки об’ємом до 300 кг, іншу – упаковують у невеликі баночки. Близько 90% меду у діжках Beehive збуває як сировину великим клієнтам: дистрибуторам, імпортерам, трейдерам. Решту – 10% переробленого меду – Beehive фасує в невеличку тару для збуту в ритейлі. Beehive здебільшого орієнтований на B2B-продажі.
Іноді компанія виробляє стандартизований мед без попереднього замовлення, щоб мати продукцію на складі для швидкого продажу, але загалом працює під конкретні контракти.
У перший рік існування компанія переробила приблизно 100 т меду, на другий – кілька тисяч тонн, у 2018–2019 роках – близько 3000–4000 т, з 2021–2022 років вийшла на 5000–6000 т. Останніми роками Beehive випускає по 7000–8000 т продукції.
Окрім звичайного меду Beehive випускає мед із додаванням сублімованих натуральних фруктів (лимону, манго, чорниці та смородини). Також Beehive тестує випуск крем-меду (продукт не в рідкому, а в кремованому вигляді).
Обсяги продажів Beehive в Україні залишаються незначними через невеликий розмір українського ринку. Експансію експортер меду почав зі Східної Європи: Румунія, Польща, Болгарія, країни Балтії. Згодом географія збуту поширилася на країни Західної Європи: Німеччину, Францію, Бельгію, Нідерланди, Велику Британію, Іспанію, Італію тощо. Далі – США та країни Близького Сходу.
Усього мед від Beehive уже продається в 15 країнах. У найближчому майбутньому компанія планує вийти на ринок Китаю. Поки Beehive проходить сертифікацію у китайських ветеринарних органах.
98–99% виторгу Beehive надходить від експорту. Компанія входить до трійки найбільших експортерів меду з України. 2023 року вона відвантажила за кордон приблизно 8000 т продукції – майже 15% від загального обсягу експорту меду з України.
2016 року дохід Beehive сягав $5 млн, згодом тримався на рівні $5–6 млн. Зростання обсягів виробництва подвоїло виторг до $10 млн. У 2022–2023 роках дохід становив $11–12 млн, а на 2024 рік прогнозується до $15 млн.