Про компанію
Основні напрямки діяльності: будівництво вантажних вагонів, ремонт рухомого складу, виготовлення контейнер-цистерн, ємностей, металоконструкцій і автогідропідіймачів.
Входить до складу «Тіп-Груп» Анатолія Алексєєнка та Євгенія Погребняка – вертикально інтегрованої групи компаній у галузі залізничного транспорту й перевезень.
Історія дослідно-механічного заводу «Карпати» починається 1976 році в м. Новий Розділ, Львівської обл. Тодішній ремонтно-механічний завод призначався для виготовлення складного технологічного і великогабаритного устаткування для гігантів хімічної та нафтопереробної промисловості СРСР.
Підприємство випускало переважно різноманітне гірничошахтне устаткування, металеві шпали для крокуючих екскаваторів, труби-змійовики для апаратів цеху виплавки сірки, технологічні ємності та цілу низку іменникового обладнання для технологічного циклу підземної виплавки сірки.
У 1993–1994 роках завод було приватизовано та перетворено на акціонерне товариство (з 2012 року – ТОВ). Асортимент охоплював обладнання для харчової (реактори, ємності, змійовики, обладнання для виробництва сухих дріжджів, біореактори тощо), нафтопереробної (ємнісне обладнання для комплектації АЗС, резервуари для зберігання нафтопродуктів, вертикалальні апарати з переміщувальними пристроями), будівельної (автогідропідіймачі, піскоструминні апарати, абразивні зачисні й відрізні круги) промисловостей, паливно-енергетичного комплексу (інерційні грохоти, ролики, шнеки, конвеєрні стрічки, бронеболти) тощо.
Поступово адміністрація побудувала й атестувала колесо-роликовий цех, ділянку виробництва тріангелей, ділянку з ремонту автозчепів та автогідропідіймачів. Також підприємство отримало атестат на технічне обслуговування та ремонт вантажних вагонів з відхиленням, деповського та капітального ремонтів, а також капремонту з продовженням терміну служби.
Виробничі потужності ДМЗ «Карпати» дають змогу переробляти близько 2,5-3 тис. т металопрокату, лиття та комплектуючих на місяць. До великої війни всю сировину постачали металургійні комбінати групи «Метінвест» у Маріуполі. Тепер походження металу інше, однак усе одно «Метінвест» залишається провідним постачальником.
«Карпати» входять до трійки найбільших виробників вантажних вагонів України, випускаючи 120-150 одиниць на місяць. Чисельність працівників на заводі – 650 осіб.
На сьогодні кількість вироблених заводом вагонів сягає майже 5500 одиниць, контейнерів – 280, відремонтованих вагонів – понад 1300. Зокрема, компанія першою в Україні випустила вагон-зерновоз моделі 19-6869 об'ємом 120 м. куб. Окрім цього, спроектувала фітингову платформу моделі 13-9589, яку підготувала до запуску в серію. У системі «Регістру судноплавства України» ДМЗ «Карпати» також спроектував і сертифікував п'ять моделей двадцятифутових контейнерів для транспортування різних типів (сипучі, газоподібні, рідкі, та небезпечні) вантажів.
Попри повномасштабне вторгнення рф у 2022 році завод виробив на 30% більше продукції, ніж за попередній рік, та вклав в оновлення верстатного парку понад 50 млн грн. У 2023-му компанія опанувала ремонт тепловозів, а впродовж наступних 5 років планує розпочати власне виробництво локомотивів. Того року ДМЗ «Карпати» свиготовив 567 вагонів для українського ринку, що на 5% більше ніж у 2022 році.
Експортувати завод почав у 1986 році. Першим експортним контрактом стала поставка кристалізаторів в Болграію для фармацевтичної компанії. Далі за кордон ішли контейнери для розділеного збору склотари, контейнери для збору будівельних відходів і матеріалів, виготовлення металоконструкцій для сонячних електростанцій тощо. Нині ДМЗ «Карпати» орінтується на створення залізничних ємностей, призначених для вивозу зерна в Європу, а також постачає прес-компактори до Чехії, Австрії, Німеччини та інших країн ЄС.
Доходи від експорту за 2021 рік становили 6–6, 5 млн грн з-поміж 466,2 млн грн загальних доходів.
Основні напрямки діяльності: будівництво вантажних вагонів, ремонт рухомого складу, виготовлення контейнер-цистерн, ємностей, металоконструкцій і автогідропідіймачів.
Входить до складу «Тіп-Груп» Анатолія Алексєєнка та Євгенія Погребняка – вертикально інтегрованої групи компаній у галузі залізничного транспорту й перевезень.
Історія дослідно-механічного заводу «Карпати» починається 1976 році в м. Новий Розділ, Львівської обл. Тодішній ремонтно-механічний завод призначався для виготовлення складного технологічного і великогабаритного устаткування для гігантів хімічної та нафтопереробної промисловості СРСР.
Підприємство випускало переважно різноманітне гірничошахтне устаткування, металеві шпали для крокуючих екскаваторів, труби-змійовики для апаратів цеху виплавки сірки, технологічні ємності та цілу низку іменникового обладнання для технологічного циклу підземної виплавки сірки.
У 1993–1994 роках завод було приватизовано та перетворено на акціонерне товариство (з 2012 року – ТОВ). Асортимент охоплював обладнання для харчової (реактори, ємності, змійовики, обладнання для виробництва сухих дріжджів, біореактори тощо), нафтопереробної (ємнісне обладнання для комплектації АЗС, резервуари для зберігання нафтопродуктів, вертикалальні апарати з переміщувальними пристроями), будівельної (автогідропідіймачі, піскоструминні апарати, абразивні зачисні й відрізні круги) промисловостей, паливно-енергетичного комплексу (інерційні грохоти, ролики, шнеки, конвеєрні стрічки, бронеболти) тощо.
Поступово адміністрація побудувала й атестувала колесо-роликовий цех, ділянку виробництва тріангелей, ділянку з ремонту автозчепів та автогідропідіймачів. Також підприємство отримало атестат на технічне обслуговування та ремонт вантажних вагонів з відхиленням, деповського та капітального ремонтів, а також капремонту з продовженням терміну служби.
Виробничі потужності ДМЗ «Карпати» дають змогу переробляти близько 2,5-3 тис. т металопрокату, лиття та комплектуючих на місяць. До великої війни всю сировину постачали металургійні комбінати групи «Метінвест» у Маріуполі. Тепер походження металу інше, однак усе одно «Метінвест» залишається провідним постачальником.
«Карпати» входять до трійки найбільших виробників вантажних вагонів України, випускаючи 120-150 одиниць на місяць. Чисельність працівників на заводі – 650 осіб.
На сьогодні кількість вироблених заводом вагонів сягає майже 5500 одиниць, контейнерів – 280, відремонтованих вагонів – понад 1300. Зокрема, компанія першою в Україні випустила вагон-зерновоз моделі 19-6869 об'ємом 120 м. куб. Окрім цього, спроектувала фітингову платформу моделі 13-9589, яку підготувала до запуску в серію. У системі «Регістру судноплавства України» ДМЗ «Карпати» також спроектував і сертифікував п'ять моделей двадцятифутових контейнерів для транспортування різних типів (сипучі, газоподібні, рідкі, та небезпечні) вантажів.
Попри повномасштабне вторгнення рф у 2022 році завод виробив на 30% більше продукції, ніж за попередній рік, та вклав в оновлення верстатного парку понад 50 млн грн. У 2023-му компанія опанувала ремонт тепловозів, а впродовж наступних 5 років планує розпочати власне виробництво локомотивів. Того року ДМЗ «Карпати» свиготовив 567 вагонів для українського ринку, що на 5% більше ніж у 2022 році.
Експортувати завод почав у 1986 році. Першим експортним контрактом стала поставка кристалізаторів в Болграію для фармацевтичної компанії. Далі за кордон ішли контейнери для розділеного збору склотари, контейнери для збору будівельних відходів і матеріалів, виготовлення металоконструкцій для сонячних електростанцій тощо. Нині ДМЗ «Карпати» орінтується на створення залізничних ємностей, призначених для вивозу зерна в Європу, а також постачає прес-компактори до Чехії, Австрії, Німеччини та інших країн ЄС.
Доходи від експорту за 2021 рік становили 6–6, 5 млн грн з-поміж 466,2 млн грн загальних доходів.