Про компанію
Поєднання кількох факторів – місце розташування виробничих потужностей у відносно спокійній Львівській області, налагоджена логістика до Польщі та початкові сильні довоєнні ринкові позиції – дозволило компанії «Оліяр» вистояти й навіть зміцнитись у 2022 році.
Її флагманська торгова марка «Майола», традиційно представлена в західному регіоні, стрімко розширила свою присутність по всій країні, зокрема у столиці.
Завод «Оліяр» розташований всього в 100 км від кордону з Польщею, і компанія має власну «точку примикання» до залізниці – немислиму розкіш в умовах обмеженого морського експорту та значимості наземної логістики, що зросла до абсолюту. Завдяки цьому експорт продукції – зокрема маргінальної бутильованої олії – можливий з мінімальним плечем.
«Оліяр» був і залишається сімейною компанією – після смерті у віці 43 років її засновника, Івана Залізного, бізнесом керує його дружина Ірина.
Поєднання кількох факторів – місце розташування виробничих потужностей у відносно спокійній Львівській області, налагоджена логістика до Польщі та початкові сильні довоєнні ринкові позиції – дозволило компанії «Оліяр» вистояти й навіть зміцнитись у 2022 році.
Її флагманська торгова марка «Майола», традиційно представлена в західному регіоні, стрімко розширила свою присутність по всій країні, зокрема у столиці.
Завод «Оліяр» розташований всього в 100 км від кордону з Польщею, і компанія має власну «точку примикання» до залізниці – немислиму розкіш в умовах обмеженого морського експорту та значимості наземної логістики, що зросла до абсолюту. Завдяки цьому експорт продукції – зокрема маргінальної бутильованої олії – можливий з мінімальним плечем.
«Оліяр» був і залишається сімейною компанією – після смерті у віці 43 років її засновника, Івана Залізного, бізнесом керує його дружина Ірина.