Стратегії продажу

Стратегії продажу

Стратегії продажу
Коли
17-18 грудня 2019
Вартість
10 000 грн
Місце
Києво-Могилянська бізнес-школа
Організатор
Києво-Могилянська бізнес-школа

Аудиторія програми - власники, керівники компаній, директори з розвитку та комерційні директори, які фокусуються на виробленні стратегії продажу, які:

  • Стикаються з тим, що старі стратегії продажу вже не працюють
  • Розуміють, що перебудова системи продажу не обмежується планами продажу, системою винагороди та навчанням продавців
  • Бачать цілісний зв'язок між місією компанії, її клієнтом, продуктом та побудовою системи, процесу продажу і набором людей

Що учасники здобувають на виході:

  • Підходи до розробки ефективної стратегії продажу, з урахуванням ситуації на ринку, стратегії компанії та фокусу власника
  • Розуміння, як в систему продажу закласти процеси виявлення нових потреб та створення персональної цінності для клієнта
  • Бачення, як побудувати систему продажів - від стратегії до операційних процесів
  • Переосмислення того, яких людей набирати, яку взаємодію будувати всередині компанії

Що потрібно для вступу?

Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті

Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми

За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь

Юлія Найдич
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:+ 38 (073) 100 11 29
Написати:[email protected]

Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло