Стратегічний маркетинг: як створюються бренди

Стратегічний маркетинг: як створюються бренди

Стратегічний маркетинг: як створюються бренди
Коли
24 серпня 2020
Вартість
15 600 грн
Організатор
Deloitte

Мета курсу: розуміння та застосування стратегічного підходу до управління бізнесом з фокусом на споживача та досягнення конкурентних переваг.

Викладач курсу: Тетяна Лукинюк

Тривалість курсу: 3 дні

Реєстрація на програму 

Про викладача

Тетяна Лукинюк

Двадцять років керівництва функцією маркетингу та продажів у найбільших FMCG компаніях світу - Coca-Cola, Sun Inbev та Мars, в Україні та країнах СНД, зробили пані Тетяну одним з найвідоміших професіоналів у галузі маркетингу в Україні. Більше того, допомогли зробити якісно новий крок у кар'єрі та зайняти посаду генерального директора в компанії Red Bull.

Пані Тетяна є сертифікованим викладачем у британському Chartered Institute of Marketing, а її авторський курс вдало поєднує десятиріччя міжнародного практичного досвіду, сучасні методологічні підходи та яскраву й невимушену манеру викладання, що є запорукою цікавого навчання та врешті-решт допомагає слухачам зробити впевнений крок вперед у розвитку кар’єри.

Зміст курсу

1. Введення в маркетинг:

  • концепції «маркетингу», «потреб» та «бажань»;
  • стратегічне маркетингове планування.

2. Маркетинговий аналіз:

  • аналіз макросередовища;
  • аналіз мікросередовища;
  • внутрішній аналіз: портфельні матриці;
  • SWOT;
  • маркетингові дослідження.

3. Маркетингові стратегії:

  • місія, візія та цілі компанії;
  • стратегії росту;
  • стратегії «сегментації-таргетингу-позиціонування»;
  • позиціонування брендів.

4. Реалізація маркетингового планування:

  • маркетинговий мікс, комунікаційний мікс та медіа канали;
  • основні показники маркетингової діяльності, критичні фактори успіху.

Результати навчання

По закінченню курсу слухачі мають отримати розуміння принципів:

  • проводити аналіз середовища та бізнесу з маркетингової точки зору;
  • встановлювати маркетингові цілі та розробляти стратегії;
  • застосовувати підхід «сегментація-таргетинг-позиціонування» для стратегічного планування;
  • розробляти послідовний маркетинговий мікс,
  • а також набути практичних навичок та розуміння, як реалізується та контролюється маркетинговий план.

Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло