Наразі дистриб’ютори та роздрібні мережі в усьому світі в цілому та в Україні зокрема стикаються з порушенням Supply Chain. Кому повезло в період карантину – відчувають небувалі сплески продажів та не встигають реагувати. Кому не повезло – намагаються щось зробити, аби не втратити хоча б той невеличкий попит, який залишився. Все загострилось в період карантину. Проте ніхто напевне не знає, як довго буде відновлюватись попит, як швидко покупці позбавляться власного консерватизму та що саме вони будуть купувати. Усі ці факти накладають особливу вимогу на те, скільки та якого товару закупати, як його розподіляти, як керувати запасами та асортиментом. А найголовніше – нова реальність вимагає від ланцюгів постачань ще більш швидкої та адекватної реакції.
На інтенсиві будуть представлені рішення та техніки побудови швидкого і більш ефективного управління товарним потоком.
Програма складена з урахуванням викликів та проблем, які зараз відчуває наша країна. Приклади із різних галузей, якими насичена програма, дозволять Вам отримати розуміння того, що і як необхідно змінити у Вашій мережі.
Також, для учасників Інтенсиву доступний аудит Supply Chain від Apple Consulting®. За умови надання даних по руху товарів по визначеному асортименту та локаціях. Після Інтенсиву протягом тижня від дати надання Вами даних Apple Consulting® проведе з вами зустріч та надасть звіт з оцінкою потенціалу, пакетом рекомендацій з покращень та відповідні методики.
Що дає програма:
- Можливість побачити та витягти потенціал збільшення маржі з квадратного метру торговельної площі, середнього чеку, трафіку;
- Знайти "корінь зла" ланцюгу постачання, що заважає генерувати високі фінансові результати;
- Розуміння інструментарію побудови pull-системи (основні функції ЦС (РЦ) як основи Supply Chain, використання фактору агрегації, заміна прогнозів, витіснення abc, zyx-аналізів, система Динамічного управління Буферами (ДУБ), відмова від прогнозу регіонально-SKU-рівні тощо).
- Визначення поточних політик системи розподілу роздрібної мережі та дистриб'юторів, що вимагають змін;
- Розуміння стратегічного значення розподільного центру для дистрибуції і рітейлу;
- Розуміння, як на цих технологіях побудувати Вирішальну конкурентну перевагу