Як працювати з негативом від клієнтів, працівників та лідерів думок (3-годинний короткий інтенсив)
Аудиторія: керівники, які прагнуть
- знати різні алгоритми реагування на публічний негатив.
- впорядкувати комунікації різних функцій (рівень репутації, цільова поведінка, месседжі).
- опрацювати у безпечній дружній атмосфері реальні приклади конфліктів та негативних ситуацій.
Під час програми будемо працювати з такими питаннями:
- репутація компанії: як вона працює, змінюється та знищується?
- як працювати з сплесом негативних коментарів, які провокує криза?
Структура програми
Як відбувається навчання?
Спілкування з викладачем та іншими учасниками групи відбувається наживо у віртуальному просторі kmbs з використанням інтерактивних інструментів.
Перед навчанням ми відправляємо учасникам діагностичний опитник, а викладач kmbs аналізує отримані результати. Ми обговорюємо живі результати та розбираємо 5 актуальних прикладів, які ілюструють проблеми. Разом - маємо знайти актуальні рішення та проговорити можливі помилки.
Репутація компанії і як вона "працює"
- ключові характеристики репутації як управлінського інструменту (репутаційний профіль)
- цикл підтримки репутації - від слів і дій до сталих відносин
- рівні репутації та робота у кожному з них: функціональний, соціальний, емоційний
Чому криза провокує сплеск негативних коментарів та претензій?
- як розрізняти "провокаційний негатив" та реальну критику (навіть висловлену неконструктивно)
- 4 види конфліктів (фактичний, емоційний, засадничий, стратегічний) та як їх розв'язувати
- конструктори відповіді на негатив: (1) лідеру думок / стейкхолдеру; (2) клієнту