Репутаційна гігієна у кризі. Конструктори відповідей на негатив

Репутаційна гігієна у кризі. Конструктори відповідей на негатив

Репутаційна гігієна у кризі. Конструктори відповідей на негатив
Коли
1 травня 2020, 10:00
Вартість
2500 грн

Як працювати з негативом від клієнтів, працівників та лідерів думок (3-годинний короткий інтенсив)

Зареєструватись 

Аудиторія: керівники, які прагнуть

  • знати різні алгоритми реагування на публічний негатив.
  • впорядкувати комунікації різних функцій (рівень репутації, цільова поведінка, месседжі).
  • опрацювати у безпечній дружній атмосфері реальні приклади конфліктів та негативних ситуацій.

Під час програми будемо працювати з такими питаннями:

  1. репутація компанії: як вона працює, змінюється та знищується?
  2. як працювати з сплесом негативних коментарів, які провокує криза?

Структура програми

Як відбувається навчання?

Спілкування з викладачем та іншими учасниками групи відбувається наживо у віртуальному просторі kmbs з використанням інтерактивних інструментів.

Перед навчанням ми відправляємо учасникам діагностичний опитник, а викладач kmbs аналізує отримані результати.  Ми обговорюємо живі результати та розбираємо 5 актуальних прикладів, які ілюструють проблеми. Разом - маємо знайти актуальні рішення та проговорити можливі помилки.

Репутація компанії і як вона "працює"

  • ключові характеристики репутації як управлінського інструменту (репутаційний профіль)
  • цикл підтримки репутації - від слів і дій до сталих відносин
  • рівні репутації та робота у кожному з них: функціональний, соціальний, емоційний

Чому криза провокує сплеск негативних коментарів та претензій?

  • як розрізняти "провокаційний негатив" та реальну критику (навіть висловлену неконструктивно)
  • 4 види конфліктів (фактичний, емоційний, засадничий, стратегічний) та як їх розв'язувати
  • конструктори відповіді на негатив: (1) лідеру думок / стейкхолдеру; (2) клієнту
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло