Рольові моделі, інструменти, помилки (6-годинний короткий інтенсив kmbs boost)
Аудиторія: керівники, які прагнуть:
- розібратись з викликами у команді, які "оголила" криза та невизначеність.
- дослідити, який вплив мають комунікації з працівниками на їх ставлення до компанії та якість роботи
- структурувати взаємодію з працівниками та публічну взаємодію з клієнтами по складним темам
Питання, з якими працюємо на семінарі:
- Проблеми в команді, які оголила криза? Які їх справжні причини?
- Як змінюється роль керівника для працівників в умовах кризи? Залежно від різних етапів розвитку бізнесу, культури, індустрії
- Які очікування людей від лідера команди / компанії у кризі. Що таке психологічний контракт?
- Спільно відпрацьовані рекомендації “як можливо” і “не робіть так ніколи”
Структура програми
Як відбувається навчання?
Спілкування з викладачем та іншими учасниками групи відбувається наживо у віртуальному просторі kmbs з використанням інтерактивних інструментів.
Крок 1. За 5 днів до навчання (27 квітня) учасники заповнюють діагностичний опитувальник, викладач kmbs аналізує отримані результати.
Крок 2. Ми обговорюємо результати та розбираємо 5 прикладів, які ілюструють актуальні проблеми у внутрішніх комунікаціях (на основі відповідей опитувальника)
Крок 3. Учасники у 2 групах вирішують та презентують кейси. В одному кейсі - ми розробляємо рішення, в іншому - коригуємо помилкові дії. Разом - маємо знайти актуальні рішення та проговорити можливі помилки.
- Очікування від керівника у період кризи. Як формуються довгострокові та резистентні до криз відносини начальник-підлеглий (leader-member exchange)?
- Специфіка сприйняття людьми інформації (що забувається, що пам'ятається, як відбувається інтерпретація)
- "Психологічний контракт" між працівником та компанією - як коректно управляти очікуваннями людей від компанії
- Чотири складові ефективної роботи (performance): задачна, допоміжна, адаптивна та контр-продуктивна поведінка
- Комбінування внутрішніх каналів по задачам (інформування, діалог, зворотній зв'язок)
- В аудиторії будуть опрацьовуватися у групах реальні кейси, сформульовані на основі відповідей учасників на діагностичний опитувальник.
Викладачі:
Марина Стародубська.Керівна партнерка консалтингової компанії TLFRD, ад’юнкт-професор kmbs з 2010 року.
Марина спеціалізується на управлінні репутацією, внутрішніх, кризових та крос-культурних комунікаціях. Сфери, в яких працювала Марина та її компанія як експерти: IT & game development, промисловість та машинобудування, банкінг та фінанси, FMCG, фармацевтика, підакцизні індустрії, харчова промисловість, міжнародний консалтинг та аудит, донорські організації, державний сектор.
Протягом 14 років у консалтингу встигла попрацювати з клієнтами із США, континентальної Європи, Великобританії, Центральної Європи, Центральної Азії, Кавказу, Скандинавії, Китаю, Кореї, Туреччини, Східної Азії.
Проводила навчання для ТОП-менеджерів і фахівців компаній: Huawei, SoftServe, Bayer, Kernel, Mondelez International, Phillip Morris, European Investment Bank, Smart-Holding, European Investment Bank, Universalbank, Nova Poshta, DTEK, Deloitte, Astarta, Danfoss, Contour Global, Naftogaz Ukraine, Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України та ін.
Понад 3000 учасників із приватного, державного та неприбуткового секторів закінчили корпоративні тренінги Марини.