Як говорити з командою в умовах кризи?

Як говорити з командою в умовах кризи?

Як говорити з командою в умовах кризи?
Коли
11-12 травня 2020, 10:00
Вартість
5000 грн
Організатор
Києво-Могилянська бізнес-школа

Рольові моделі, інструменти, помилки (6-годинний короткий інтенсив kmbs boost)

Зареєструватись 

Аудиторія: керівники, які прагнуть:

  • розібратись з викликами у команді, які "оголила" криза та невизначеність.
  • дослідити, який вплив мають комунікації з працівниками на їх ставлення до компанії та якість роботи
  • структурувати взаємодію з працівниками та публічну взаємодію з клієнтами по складним темам

Питання, з якими працюємо на семінарі:

  • Проблеми в команді, які оголила криза? Які їх справжні причини?
  • Як змінюється роль керівника для працівників в умовах кризи? Залежно від різних етапів розвитку бізнесу, культури, індустрії
  • Які очікування людей від лідера команди / компанії у кризі. Що таке психологічний контракт?
  • Спільно відпрацьовані рекомендації “як можливо” і “не робіть так ніколи”

Структура програми

Як відбувається навчання?

Спілкування з викладачем та іншими учасниками групи відбувається наживо у віртуальному просторі kmbs з використанням інтерактивних інструментів.

Крок 1. За 5 днів до навчання (27 квітня) учасники заповнюють діагностичний опитувальник, викладач kmbs аналізує отримані результати.

Крок 2. Ми обговорюємо результати та розбираємо 5 прикладів, які ілюструють актуальні проблеми у внутрішніх комунікаціях (на основі відповідей опитувальника)

Крок 3. Учасники у 2 групах вирішують та презентують кейси. В одному кейсі - ми розробляємо рішення, в іншому - коригуємо помилкові дії. Разом - маємо знайти актуальні рішення та проговорити можливі помилки. 

  • Очікування від керівника у період кризи. Як формуються довгострокові та резистентні до криз відносини начальник-підлеглий (leader-member exchange)?
  • Специфіка сприйняття людьми інформації (що забувається, що пам'ятається, як відбувається інтерпретація)
  • "Психологічний контракт" між працівником та компанією - як коректно управляти очікуваннями людей від компанії
  • Чотири складові ефективної роботи (performance): задачна, допоміжна, адаптивна та контр-продуктивна поведінка
  • Комбінування внутрішніх каналів по задачам (інформування, діалог, зворотній зв'язок)
  • В аудиторії будуть опрацьовуватися у групах реальні кейси, сформульовані на основі відповідей учасників на діагностичний опитувальник.

Викладачі:

Марина Стародубська.Керівна партнерка консалтингової компанії TLFRD, ад’юнкт-професор kmbs з 2010 року.

Марина спеціалізується на управлінні репутацією, внутрішніх, кризових та крос-культурних комунікаціях. Сфери, в яких працювала Марина та її компанія як експерти: IT & game development, промисловість та машинобудування, банкінг та фінанси, FMCG, фармацевтика, підакцизні індустрії, харчова промисловість, міжнародний консалтинг та аудит, донорські організації, державний сектор.

Протягом 14 років у консалтингу встигла попрацювати з клієнтами із США, континентальної Європи, Великобританії, Центральної Європи, Центральної Азії, Кавказу, Скандинавії, Китаю, Кореї, Туреччини, Східної Азії.

Проводила навчання для ТОП-менеджерів і фахівців компаній: Huawei, SoftServe, Bayer, Kernel, Mondelez International, Phillip Morris, European Investment Bank, Smart-Holding, European Investment Bank, Universalbank, Nova Poshta, DTEK, Deloitte, Astarta, Danfoss, Contour Global, Naftogaz Ukraine, Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України та ін.

Понад 3000 учасників із приватного, державного та неприбуткового секторів закінчили корпоративні тренінги Марини.

Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло