Негативні цикли в компанії: виявити та лікувати

Негативні цикли в компанії: виявити та лікувати

Цей матеріал також доступний російською
Негативні цикли в компанії: виявити та лікувати
Коли
30 червня 2020, 17:00
Вартість
Безкоштовно
Організатор
Києво-Могилянська бізнес-школа

«Якщо ви у ямі, перше, що необхідно зробити — перестати копати», — так колись казав засновник Теорії обмежень Еліяху Голдратт. Та для цього треба зрозуміти, яку саме ви копаєте яму, і що рухає «лопатою» чи «екскаватором».

Коли проблема на виробництві не вирішується чи стає «хронічною», це означає, що компанія знаходиться у негативному циклі.

Прикладами негативних циклів у виробників під замовлення є зриви термінів чи велика кількість непланових прискорень; а у виробників на склад — чималі запаси готової продукції та «несподівані» акції мереж.

Як результат, бізнес стикається з дилемою: потужності є, але сировини чи матеріалів не вистачає для їхнього завантаження; чи склад повний, а немає що продавати. Ще один із наслідків негативних циклів — фінансова нестійкість компанії.

Під час вебінару з Андрієм Колотовим поговоримо про класичні негативні цикли, притаманні більшості виробництв. Андрій поділиться прикладами та розповість, як підходити до вирішення «хронічних» проблем у компанії. Також ви познайомитесь із методологією побудови Vicious Cycle за логікою Теорії обмежень.

Кому буде корисно відвідати: 

  • представникам виробничих компаній усіх типів, які відчувають, що опинились у негативному циклі;
  • іншим учасникам ланцюгу постачання, які хочуть глибше зрозуміти правила, проблеми та політики виробників.    

Реєстрація

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті