Аудиторія програми: Власники та управлінці ТОП-рівня, які:
- Шукають підходи, що допоможуть моделювати інноваційні стратегічні рішення, задавати собі та команді правильні питання про майбутнє;
- Розуміють, що проведення стратегічних сесій - це базове вміння лідера;
- Згодом планують проводити стратегічні сесії самостійно.
Під час програми будемо працювати з такими питаннями:
- Як визначити стратегічні задачі, які зараз стоять перед бізнесом?
- Коли насправді виникає потреба у стратегуванні в компанії?
- Які існують підходи для вирішення стратегічних питань в бізнесі?
- Які цілі варто сформувати до стратегічної сесії?
- Що важливо врахувати у проектуванні стратегічної сесії? Цілі, стан команди, модель прийняття рішень в компанії, культуру
- Яку базову дорожню карту можна використовувати для стратегування та для проведення стратегічної сесії?
- Яким чином обрати провайдера стратегічних сесій або стратегування?
- Про що не забути, щоб результати сесії пройшли в дії, а не в папки?
Структура програми
- Що потрібно компанії для розвитку, росту та капіталізації: визначення бізнес-задачі, яка потребує рішення на стратегічному рівні. Діагностика власних інтересів та інтересів компанії: як з цим працювати?
- Вибір підходу: стратегування, стратегічна сесія, тімбілдінг, комунікаційна сесія. Відмінність стратегічної сесії від коучингу, фасилітації, модерації, а також стратегування від сесії
- Як спланувати та підготувати стратегічну сесію? Від формування цілей, плану до підбору команди та вибору кейсів для вирішення
- Як обрати підрядників та коли вони потрібні насправді?
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Марія Франовська
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
+ 38 (097) 029 60 60
Написати:
[email protected]