Партнерство в бізнесі

Партнерство в бізнесі

Партнерство в бізнесі
Коли
31-1 жовтня 2020
Вартість
10000 грн
Місце
Києво-Могилянська бізнес-школа
Організатор
Києво-Могилянська бізнес-школа

Як створити міцне партнерство і максимально реалізувати його потенціал?

Аудиторія програми - власники компаній, які:

Починають спільний бізнес і хочуть правильно домовитись про правила гри на самому початку аби уникнути «класичних» пасток і помилок

Вже увійшли в партнерство, зіштовхнулись з питаннями, які не вдається вирішити, і готові переосмислювати попередні домовленості та ролі кожного

Вже мають досвід ведення спільного бізнесу, і хочуть навчитися створювати наступні партнерські проекти з розумінням усіх обмежень, переваг та можливостей, які дає партнерство

Що дає програма:

Усвідомлення переваг та викликів створення партнерства та розуміння, коли воно потрібно, а коли краще починати самому

Можливість уникнути найпоширеніших пасток та помилок у побудові нових партнерств

Оцінка якості та перспективності нового або існуючого партнерства

Аналіз та розуміння своїх помилок у минулому та чіткий план, як уникнути їх у майбутньому

Розуміння, як краще домовлятись про розподіл ролей, зон впливу, зусиль; про вихід з партнерства, розподіл долей за різних сценаріїв та ін. А головне - як передомовлятись, коли домовленості вже не працюють

Розуміння, як можна віднайти спільну мову з партнером, замість того, щоб затягувати та замовчувати існуючі розбіжності

Підходи до виводу поточного партнерства на якісно новий рівень

Максимальне використання можливостей, які дає партнерство в бізнесі, і не тільки

Викладачі

Сергій Ноздрачов:25 років досвіду у власному бізнесі та інвестиціях • Більше 20 проектів. Від виробництва та рітейлу до IT та консалтингу. Найбільш відомий проект - ТМ «Фільтри «Бар‘єр». • Працював на ринках Китаю, Великої Британії , Чехії • Gallup Certified Strengths Coach and Entrepreneurship Mentor. • Викладач авторських програм: - Школа Глобальних ринків - Партнерство в бізнесі - Бізнес моделювання - Управління командами в стартапах - Управління корпоративними інноваціями - Client Focus Strategy for Tech companies

Ярослава Лоянич:Має 15-річний управлінський досвід роботи у великих компаніях у ролі директора з персоналу та генерального директора.З 2009 року викладає в kmbs у напрямках організаційного розвитку та роботи з людським капіталом. Автор програм “Люди в організації. Трансформація HR-системи”, “Human capital management для керівників”, “Перезавантаження для ТОПів: лідер, команда, система”.Має 4 вищі освіти в галузях: лінгвістика, психологія, менеджмент, у тому числі ступінь MBA Executive [kmbs, випуск 2008 року].З 2009 року займається організаційним консалтингом. Консультувала у складі групи Strategic. У 2016 році заснувала агенцію GLUBINA CONSULTING, яка допомагає бізнесам дорослішати, використовуючи холістичні технології організаційного розвитку.Культура - феномен, який Ярослава досліджує близько 10 років. Вірить, що з культурою можна працювати лише через створення альтернативної культури. Це спроможні робити лідери, які перебувають на вищих рівнях зрілості.Впевнена, що команда - це завжди похідна від амбіцій і масштабу лідера. А також у те, що успіх команди залежить від балансу ролей.Ярослава вірить, що команда - це відкрита система, спроможна до самоорганізації. Неодноразово вирощувала такі команди у своїй управлінській біографії.

Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло