Ґрунтовні системні знання з маркетингу, переосмислення маркетингової стратегії, захист індивідуального проєкту
Аудиторія програми - маркетинг та бренд-менеджери, що прагнуть:
- Отримати ґрунтовні професійні знання з маркетингу
- Побудувати результативну систему маркетингу у своїх компаніях
- Перейти від інтуїтивного прийняття точкових рішень — до обґрунтованих і системних, та вміти узгоджувати їх зі стратегією компанії
- Бути спроможними діяти і адаптувати всю маркетингову систему в часи змін
Що дає програма :
- Розуміння системи маркетингу як єдиного цілого, а також взаємозв’язків між її ключовими елементами.
- Логіку побудови та управління маркетинговою системою.
- Можливість переосмислити себе і всю маркетингову систему через призму власного досвіду в колі 30-ти інших маркетинг-лідерів
- Вміння зчитувати, що зараз потрібно ринку, який наш споживач, що буде купувати, за яких умов, коли, в якій ситуації, за якою ціною - та співвідносити з можливостями і стратегією компанії.
- Розвиток аналітичного та креативного мислення задля ефективної розробки та реалізації маркетингових рішень.
- Можливість обирати активності та інструменти, адекватні маркетинговій стратегії, цілям, внутрішньому і зовнішньому контексту.
- Емоційний заряд на розробку проривних рішень та їх впровадження.
- Власний маркетинговий проєкт, розроблений під супроводом команди kmbs, який дозволяє скласти отримані знання в цілісну картинку і знайти відповіді на запитання, які виникають в ході розробки