Школа маркетингу

Школа маркетингу

Школа маркетингу
Коли
12 листопада 2020
Вартість
88 000 грн
Місце
Києво-Могилянська бізнес-школа
Організатор
Києво-Могилянська бізнес-школа

Ґрунтовні системні знання з маркетингу, переосмислення маркетингової стратегії, захист індивідуального проєкту

Аудиторія програми - маркетинг та бренд-менеджери, що прагнуть:

  • Отримати ґрунтовні професійні знання з маркетингу
  • Побудувати результативну систему маркетингу у своїх компаніях
  • Перейти від інтуїтивного прийняття точкових рішень — до обґрунтованих і системних, та вміти узгоджувати їх зі стратегією компанії
  • Бути спроможними діяти і адаптувати всю маркетингову систему в часи змін

Що дає програма :

  1. Розуміння системи маркетингу як єдиного цілого, а також взаємозв’язків між її ключовими елементами.
  2. Логіку побудови та управління маркетинговою системою.
  3. Можливість переосмислити себе і всю маркетингову систему через призму власного досвіду в колі 30-ти інших маркетинг-лідерів
  4. Вміння зчитувати, що зараз потрібно ринку, який наш споживач, що буде купувати, за яких умов, коли, в якій ситуації, за якою ціною - та співвідносити з можливостями і стратегією компанії.
  5. Розвиток аналітичного та креативного мислення задля ефективної розробки та реалізації маркетингових рішень.
  6. Можливість обирати активності та інструменти, адекватні маркетинговій стратегії, цілям, внутрішньому і зовнішньому контексту.
  7. Емоційний заряд на розробку проривних рішень та їх впровадження.
  8. Власний маркетинговий проєкт, розроблений під супроводом команди kmbs, який дозволяє скласти отримані знання в цілісну картинку і знайти відповіді на запитання, які виникають в ході розробки

Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло