Інтенсивний драйвовий практикум для перезавантаження системи маркетингу в компанії та розробки проривних рішень
Аудиторія програми - маркетинг-директори та маркетологи, які
- Прагнуть тримати себе в професійній формі, дізнатись про нові підходи та концепції в маркетингу, шукають нові ідеї та натхнення.
- Хочуть вийти з операційної рутини і знайти енергію на генерування та впровадження проривних ідей.
- Запускають нові продукти і шукають рішення, з чого починати процес.
Що дає програма?
- Розуміння законів маркетингу, логіки маркетингової стратегії та взаємозв’язків її ключових елементів.
- Купу енергії, драйву та позитиву для розробки та втілення проривних маркетингових рішень.
- Переосмислення маркетингових підходів та інструментарію.
- Ідеї для збільшення цінності для клієнтів.
Структура програми
Основні теми:
- Дизайн маркетингової стратегії.
- Маркетингові підходи до пошуку інноваційної пропозиції цінності.
- Закони в маркетингу.
- Методологія Jobs to be done. Як генерувати «правильні» гіпотези.
- Створення ефективної бренд-стратегії.
- Бренд-комунікації у пост-карантинний період.
- Спонтанні та сплановані маркетингові стратегії.
- Нові "три С" успіху: concept; content; communication.
Груповий кейс:
Протягом всього навчання учасники в групах працюють над “живим” кейсом зі створення маркетингової стратегії.
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Ілля Лапко
Менеджер програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
+38 (073) 041 87 59
Написати:
[email protected]