PR: Захист від інформаційних атак

PR: Захист від інформаційних атак

PR: Захист від інформаційних атак
Коли
15-16 вересня 2017
Вартість
7000 грн
Місце
Києво-Могилянська бізнес-школа
Організатор
Києво-Могилянська бізнес-школа

Програма дає можливість знайти відповідь на такі питання:

  • Як зрозуміти, що проти вашої компанії ведеться інформаційна атака?
  • Як мінімізувати вірогідність для бізнесу постраждати від інформаційної атаки?
  • Які практичні кроки варто зробити для протистояння інформаційній атаці на ваш бізнес?
  • Як мінімізувати втрати бізнесу внаслідок інформаційної атаки?
  • Як здійснювати зовнішні та внутрішні комунікації під час інформаційної атаки?
  • Якими є заходи з попередження і зниження негативного ефекту від подальших можливих інформаційних атак на бізнес?
  • Практику яких вітчизняних та іноземних компаній можна взяти за приклад ефективних комунікацій в умовах інформаційної атаки?

Структура програми:

ДЕНЬ 1. Що таке інформаційна війна: принципи, інструменти, стратегії, тактики
– Дані досліджень для розуміння медіаполя та суспільних настроїв в Україні та в Європі.
– Що таке інформаційна війна?
– Що таке пропаганда та чому вона – головний інструмент інформаційної війни?
– Стратегічна ціль пропаганди.
– Тактична задача пропаганди.
– Якою має бути пропаганда, щоб досягти поставлених цілей?
– Емоційна нестабільність.
– Технологія SPIN.
– Емоції та способи, які використовує пропаганда.
– Стратегії і тактики пропаганди, що часто використовуються.

ДЕНЬ 2. Профілактика та відбиття інформаційної атаки
– Базові профілактичні заходи.
– Коли треба публічно реагувати?
– Коли не слід публічно реагувати?
– Експертиза та дії юристів і служби безпеки потрібні, якщо матеріал містить…
– Базова структура інформаційної атаки.
– Як працює інформаційне вкидання?
– Стратегії протидії інформаційній війні.

Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло