Організаційна медіація та розвиток компетенцій співробітництва для менеджерів

Організаційна медіація та розвиток компетенцій співробітництва для менеджерів

Організаційна медіація та розвиток компетенцій співробітництва для менеджерів
Коли
23-25 жовтня 2017
Вартість
8200 грн
Місце
Києво-Могилянська бізнес-школа
Організатор
Києво-Могилянська бізнес-школа

Програма в рамках напрямку People Management (Управління людьми) про управління відносинами й конфліктами в організації (3 дні).

ЩО ДАЄ ПРОГРАМА?

  • Знання щодо необхідних медіаційних компетенцій, таких як управління відносинами, процесом переговорів, з одночасною концентрацією увагу на змісті питань, що обговорюються.
  • Відпрацювання навичок прийняття управлінських рішень, які базуються на інтересах сторін, залучених до процесу переговорів.
  • Відпрацювання навичок ефективного вирішення конфліктів між співробітниками, та між організацією та клієнтами, партнерами.
  • Розуміння, що застосування медіаційних компетенцій заощаджує час менеджера, покращує мотиваційний клімат в організації, підвищує вірогідність самостійного виконання досягнутих домовленостей, що в цілому впливає на зменшення вартості конфлікту для компанії та підвищення її конкурентоздатності.

АУДИТОРІЯ ПРОГРАМИ

Управлінці, які прагнуть:

  • Навчитися приймати управлінські рішення, поєднуючи інтереси організації і тих менеджерів, що впроваджуватимуть ці рішення в організації.
  • Дізнатися, як підвищити якість управління відносинами в організації.
  • Створити додаткову добавлену вартість для вашої організації шляхом запровадження більш ефективного менеджменту і відпрацювання рішень, що залишатимуться актуальними протягом тривалого часу.
  • Збільшити ефективність комунікацій в організації.
  • Вирішувати внутрішні довготривалі спори і конфлікти ефективно та швидко, протягом одного дня, що заощадить цінний час менеджерів.
  • Навчитися розпізнавати конфлікти на ранній стадії та здійснювати їхню профілактику.
  • Розв’язувати складні міжособистісні конфлікти між керівниками, а також між керівниками і підлеглими; навчитися управляти емоційно складними стосунками з метою послаблення напруги між співробітниками.
  • Дізнатися, як вибудовувати стосунки з особами, які чинять супротив.
  • Навчитися застосовувати навички медіації та здійснювати фасилітацію процесу конструктивного вирішення питань, що обговорюються.
  • Дізнатися, як здійснювати консультаційну підтримку інших осіб щодо ефективного застосування медіаційних технік.
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло