Як доносити великі ідеї, об'єднувати людей і надихати на зміни та інновації?
Різні люди - це різні історії й різні команди, а значить різне позиціонування компанії. Управлінцю потрібно вміти втілювати історії в життя - аби кожен в компанії відчував причетність до великої ідеї та приймав розумні і правильні рішення. Головною метою сторітеллінга є - об'єднати людей навколо спільної мети.
Сторітеллінг - це більше, ніж театральна вистава або розповідь хороших анекдотів. Це про комунікації з контекстом, емпатією, щирістю, уявою і правдою, які створюють глибокий зв'язок. То як створити - написати, відточити і презентувати історію, надихнути слухачів і завоювати довіру у скептиків?
Ключові питання:
- Як переконливо донести свою історію, "пітч"?
- Як презентувати свою велику ідею, зміни, нові горизонти?
- Як захопити своїх клієнтів в свою ідею і змусити в неї повірити?
- Як перетворити сухі факти в переконливий наратив?