Дієві комунікації: практика репутаційного менеджменту

Дієві комунікації: практика репутаційного менеджменту

Дієві комунікації: практика репутаційного менеджменту
Коли
17 листопада 2017 - 10 лютого 2018
Вартість
35 000 грн
Місце
Києво-Могилянська бізнес-школа
Організатор
Києво-Могилянська бізнес-школа

Як PR-відділу налагодити дієві комунікації з усіма цільовими групами бізнесу: ЗМІ, інвесторами, клієнтами, партнерами, співробітниками, експертами?

АУДИТОРІЯ ПРОГРАМИ

  • спеціалісти у сфері PR та маркетингу;
  • керівники та менеджери комунікаційних департаментів компаній;
  • управлінці, що бажають оволодіти навичками дієвих корпоративних та бренд-комунікацій.

ЩО ДАЄ ПРОГРАМА?

  • Можливість «підтримувати професійну форму», працюючи над актуальними кейсами, й практично одразу застосовувати набуті знання й опрацьовані підходи на роботі.
  • Знання та практичні навички з планування, організації, впровадження та оцінювання стратегій та тактик дієвих комунікацій з усіма цільовими групами бізнесу: ЗМІ, інвестори, клієнти, партнери, співробітники, експерти.
  • Розуміння, як будується система управління і захисту репутації компанії.
  • Вміння організовувати роботу антикризового штабу компанії при заподіянні шкоди репутації компанії.
  • Розуміння, як взаємодіяти з журналістами і лідерами думок у медіаполі, що постійно змінюється.
  • Розуміння ролі внутрішніх комунікацій для репутації бізнесу і форматів співпраці PR та HR функцій компанії.
  • Розуміння та навички планування, впровадження та оцінки комунікаційних програм у соціальних медіа.
  • Інструментарій для оцінки ефективності роботи PR-функції та обґрунтовування керівництву її внеску в досягнення бізнес-результату.
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло