Як PR-відділу налагодити дієві комунікації з усіма цільовими групами бізнесу: ЗМІ, інвесторами, клієнтами, партнерами, співробітниками, експертами?
АУДИТОРІЯ ПРОГРАМИ
- спеціалісти у сфері PR та маркетингу;
- керівники та менеджери комунікаційних департаментів компаній;
- управлінці, що бажають оволодіти навичками дієвих корпоративних та бренд-комунікацій.
ЩО ДАЄ ПРОГРАМА?
- Можливість «підтримувати професійну форму», працюючи над актуальними кейсами, й практично одразу застосовувати набуті знання й опрацьовані підходи на роботі.
- Знання та практичні навички з планування, організації, впровадження та оцінювання стратегій та тактик дієвих комунікацій з усіма цільовими групами бізнесу: ЗМІ, інвестори, клієнти, партнери, співробітники, експерти.
- Розуміння, як будується система управління і захисту репутації компанії.
- Вміння організовувати роботу антикризового штабу компанії при заподіянні шкоди репутації компанії.
- Розуміння, як взаємодіяти з журналістами і лідерами думок у медіаполі, що постійно змінюється.
- Розуміння ролі внутрішніх комунікацій для репутації бізнесу і форматів співпраці PR та HR функцій компанії.
- Розуміння та навички планування, впровадження та оцінки комунікаційних програм у соціальних медіа.
- Інструментарій для оцінки ефективності роботи PR-функції та обґрунтовування керівництву її внеску в досягнення бізнес-результату.