Аналітичні інструменти підвищення вартості бізнесу
АУДИТОРІЯ ПРОГРАМИ
Фінансові директори, бізнес-аналітики, інвестиційні радники, топ-менеджери та власники компаній, які:
- розуміють, що правильна фінансова модель дозволяє компанії ефективніше управляти вартістю бізнесу;
- хочуть дізнатись, як зменшувати вартість залученого фінансового ресурсу та гнучко реагувати на виклики бізнес-середовища;
- хочуть зрозуміти можливість використання різноманітних фінансових інструментів, які існують на глобальних фінансових ринках, для більш ефективного управління ризиками компанії;
- хочуть дізнатись, як побудувати інтегровану фінансову модель управління компанією, щоб «бачити» майбутній фінансовий результат і вартість компанії залежно від обраної стратегії розвитку.
ЩО ДАЄ ПРОГРАМА
- Розуміння, як гнучкість компанії впливає на її вартість.
- Вміння вимірювати вплив факторів на продажі компанії та прогнозувати їх, враховуючи макроекономічні показники.
- Вміння використовувати сучасні інвестиційні критерії для прийняття бізнес-рішень, пов’язаних із купівлею бізнесу, оцінкою нових напрямів бізнесу тощо.
- Вміння використовувати різні способи побудови мотиваційних планів для працівників залежно від їх кваліфікації, що впливають на збільшення прибутку компанії.