Business intelligence: все, що про це має знати маркетолог

Business intelligence: все, що про це має знати маркетолог

Business intelligence: все, що про це має знати маркетолог
Коли
8 листопада 2017, 18:45
Вартість
350 грн
Місце
Києво-Могилянська бізнес-школа
Організатор
Києво-Могилянська бізнес-школа

В якій мірі маркетолог має послуговуватись аналітичими технологіями? Наскільки корисними для нього можуть виявитися методи прийняття рішень, що базуються на кількісних критеріях?

Бізнес-середовище швидко і непередбачувано змінюється. В умовах безперервного розвитку таланту та інтуїції маркетолога може бути недостатньо. В епоху Digital Marketing і Big Data необхідно знаходити максимальну синергію в команді менеджерів. Так, фінансист і маркетолог мають спілкуватися однією мовою. Таку спільну мову створює технологія Business Intelligence. Це нове визначення в сучасному світі, що передбачає органічне поєднання стратегічного менеджменту, корпоративних фінансів і ризик менеджменту.

Ключові питання:

  • BSC: збалансована система показників і роль маркетолога в її створенні.
  • Фінансова модель функціонування бізнесу і основні кількісні показники результативності бізнесу.
  • Підходи до оцінки доцільності маркетингових програм.
  • Основні ризики компанії і особлива роль ринкових ризиків.
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло