В якій мірі маркетолог має послуговуватись аналітичими технологіями? Наскільки корисними для нього можуть виявитися методи прийняття рішень, що базуються на кількісних критеріях?
Бізнес-середовище швидко і непередбачувано змінюється. В умовах безперервного розвитку таланту та інтуїції маркетолога може бути недостатньо. В епоху Digital Marketing і Big Data необхідно знаходити максимальну синергію в команді менеджерів. Так, фінансист і маркетолог мають спілкуватися однією мовою. Таку спільну мову створює технологія Business Intelligence. Це нове визначення в сучасному світі, що передбачає органічне поєднання стратегічного менеджменту, корпоративних фінансів і ризик менеджменту.
Ключові питання:
- BSC: збалансована система показників і роль маркетолога в її створенні.
- Фінансова модель функціонування бізнесу і основні кількісні показники результативності бізнесу.
- Підходи до оцінки доцільності маркетингових програм.
- Основні ризики компанії і особлива роль ринкових ризиків.