Сервісна культура – один з основних елементів системи сервісу в компанії. Побудова такої культури займає багато часу і є непростим завданням. З іншого боку, якщо сервісна ДНК приживається всередині компанії, то налаштування процесів, відбір та адаптація людей і побудова довготривалих стосунків з клієнтами стають приємним і цікавим завданням, до якого долучаються всі працівники компанії.
Ключові питання:
Чому власнику важко передати своє бачення сервісу топ-команді?
Чи достатньо лише свого прикладу?
Що взагалі означає сервісна культура і як її реально створити?
Хто має відповідати за сервіс в компанії?
Викладач - Анастасія Владчинська
З 2005 року змінює рівень сервісу в Україні та Росії. Єдиний сертифікований консультант з сервісу в Східній Європі, партнер компанії TheDijulius Group, USA (клієнти: Starbucks, Lexus, The Ritz-Carlton, Domino's Pizza, Hallmark). В Україні працює з банками, IT компаніями, приватними клініками, ресторанами та готелями. Основний напрямок - комплексна побудова системи сервісу в компаніях та робота з існуючими клієнтами замість постійного пошуку нових. Анастасіє має диплом MBA in Customer Experience, та є сертифікованим експертом з клієнтського досвіду (Customer Experience Executive Academy, OH, USA).