Для маркетологів, які хочуть побудувати маркетингову стратегію на довготривалу перспективу
ПРОГРАМА ВІДКРИВАЄ МОЖЛИВОСТІ:
- Розуміння того, в якому бізнесі ви є, для кого і яку цінність ви створюєте
- Чітку логіку маркетингової стратегії
- Методику розробки клієнтської цінності
- Правила життя бізнесу у “цифровому” форматі
- Підходи щодо омолодження бренду
- Реальні кейси з трансформації маркетингової стратегії
АУДИТОРІЯ ПРОГРАМИ
- Маркетологи та бренд-менеджери, які:
- Прагнуть переосмислення клієнта, продукту, ринку
- Мають необхідність в редизайні маркетингової стратегії у часи швидких змін зовнішнього контексту
- Хочуть навчитись дієвим підходам у розробці бренд-стратегій та продуктових інновацій