Що пропонують сучасні технології роботи з даними. Від простої аналітики до зміни бізнес-моделі.
АУДИТОРІЯ ПРОГРАМИ
Власники та керівники компаній, які:
- розуміють, що майбутнє за рішеннями, які використовують сучасні підходи та інструменти роботи з даними (аналітика, machine learning, Big Data, штучний інтелект та ін.);
- хочуть розібратись, які можливості дає системна робота з даними і які можливості можуть бути втрачені;
- хочуть визначити найкращі області використання цих технологій в своїй компанії (маркетинг, продажі, логістика, операційний менеджмент, виробництво, фінанси, HR-управління, ризик-менеджмент та ін.);
- шукають концептуально нові, проривні рішення для свого бізнесу (інший рівень персоналізації пропозицій, створення нових продуктів та сервісів, інші бізнес-моделі і т.д.).
ПРОГРАМА НАДАЄ РОЗУМІННЯ ЯК ЗА ДОПОМОГОЮ РОБОТИ З ДАНИМИ:
- якнайшвидше вловлювати слабкі сигнали та тренди на ринку;
- створювати персональні пропозиції цінності та ціни;
- управляти відтоком клієнтів;
- оцінювати ризики та робити прогнози у продажах та маркетингу на порядок точніше;
- персоналізовано комунікувати на масовому ринку;
- в рази покращити управління фінансами, інвестиціями та операційними процесами;
- створювати нові продукти та переходити на новітнІ бізнес-моделі.