Для того, аби створювати проривні продукти не обов’язково бути генієм. Потрібно мати бажання та володіти інструментами їх розробки та запуску. Під час події ми спробуємо визначити ключові «інгредієнти» для створення та запуску проривних продуктів.
Серед ключових питань майстер-класу:
- Який продукт можна вважати проривним?
- Чи можна спланувати успіх продукту на ринку?
- Інноваційні підходи до розробки нових продуктів;
- Як відібрати з поміж декількох варіантів продукту той, в який реально варто інвестувати?
- Правила успішного запуску продукту.
Аудиторія:
- для маркетинг-директорів
- для маркетологів
Спікер:
Олена Мальцева
Екс-генеральний директор «Companion Group» [журнали Комп&ньоН, Стратегії, Фінансист, Професор Крейд]. Розробник і куратор проектів видань «Стратегії» та «Професор Крейд», проекту, що надихає «Перезавантаження». Укладник серії видань «Вы или Вас. Стратегии, с которыми побеждают».
Олена закінчила факультет менеджменту Київського державного торговельно-економічного університету. Вона – кандидат економічних наук. Має майже 20 років досвіду викладання маркетингових курсів. В аудиторії Олена ділиться своїм досвідом роботи на позиції директора з маркетингу, запуску ефективних бізнес-проектів з нуля, репозиціювання існуючих продуктів та брендів, побудови системи результативного маркетингу в компаніях. Також Олена є автором першої в Україні Школи тотального маркетингу kmbs.
Реєстрація за посиланням