На події будемо обговорювати:
- Наскільки внутрішні комунікації насправді є внутрішніми;
- Роль соціальних мереж у внутрішніх комунікаціях бізнесу;
- Поширені помилкові судження про управління персоналом, які не мають наукового підґрунтя;
- Значення комунікацій лідера та середнього менеджменту для мотивації та залучення працівників;
- Цінності та їхнє застосування у формуванні корпоративної культури.
Аудиторія:
- для CEO
- для топ-менеджерів компаній
Викладач:
Марина Стародубська
Науковий керівник і викладач з public relations (модульної програми «Дієві комунікації: практика репутаційного менеджменту», інтенсивної програми «Захист бізнесу від інформаційних атак») Києво-Могилянської Бізнес-Школи (2010-2016 рр.). Викладач міжнародних кваліфікаційних програм Advanced Certificate і Diploma, Chartered Institute of Public Relations (London) (2006-2015 рр.).
Реєстрація за посиланням
Контактна особа:
Олег Гринчук,
Менеджер програм управлінського розвитку
тел.: + 38 (093) 636-90-40
email: [email protected]