Business intelligence: все, що про це має знати маркетолог

Business intelligence: все, що про це має знати маркетолог

Business intelligence: все, що про це має знати маркетолог
Коли
28 лютого 2018, 18:45
Вартість
350 грн
Місце
Києво-Могилянська бізнес-школа
Організатор
Києво-Могилянська бізнес-школа

В якій мірі маркетолог має послуговуватись аналітичними технологіями? Наскільки корисними для нього можуть виявитися методи прийняття рішень, що базуються на кількісних критеріях?

Бізнес-середовище швидко і непередбачувано змінюється. В умовах безперервного розвитку таланту та інтуїції маркетолога може бути недостатньо. В епоху Digital Marketing і Big Data необхідно знаходити максимальну синергію в команді менеджерів. Так, фінансист і маркетолог мають спілкуватися однією мовою. Таку спільну мову створює технологія Business Intelligence. Це нове визначення в сучасному світі,  що передбачає органічне поєднання стратегічного менеджменту, корпоративних фінансів і ризик менеджменту.

Ключові питання:

  • BSC: збалансована система показників і роль маркетолога в її створенні
  • Фінансова модель функціонування бізнесу і основні кількісні показники результативності бізнесу
  • Підходи до оцінки доцільності маркетингових програм
  • Основні ризики компанії і особлива роль ринкових ризиків

Аудиторія:

  • для маркетинг-директорів
  • для маркетологів

Викладач:

Володимир Савчук

З 1991 по 2000 рік в якості консультанта Всесвітнього Банку в міжнародній групі експертів приймав участь в освітніх програмах для країн СНД і займався реструктуризацією промислових підприємств СНД. Провів 9 освітніх програм Всесвітнього Банку за тематикою реструктуризації підприємств. У рамках цих програм пройшли навчання більше 200 спеціалістів країн СНД. Приймав участь у розробці та впровадженні системи управління низки українських та російських підприємств. Провів більше 200 корпоративних та відкритих семінарів для менеджерів підприємств, викладає на програмах MBA kmbs та МВА МІБ.

Реєстрація за посиланням

Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло