За статистикою близько 70 покупців із 100 приймають рішення про покупку товару безпосередньо біля полиці, на якій він знаходиться, і лише 5% лояльні до певних брендів. Якщо ж споживач обирає бренд конкурента, інвестиції спрямовані на залучення клієнтів через різні медіа канали є неефективними. Для того, аби вони запрацювали і аби змотивувати покупця придбати саме ваш бренд, вам перш за все необхідно зрозуміти, яким чином він приймає рішення біля полиці.
На події будемо шукати відповіді на такі запитання:
- Базові принципи купівельної поведінки;
- Особливості поведінки покупців в різних каналах (гіпермаркети, дискаунтери, магазини біля будинку, парфумерний канал);
- Купівельні місії в залежності від каналу;
- Відмінності споживчих і купівельних інсайтів;
- Інструменти shopper marketing для пошуку ефективних купівельних інсайтів.
Також розглянемо практичні shopper marketing кейси.
Аудиторія:
- для маркетинг-директорів
- для маркетологів
Викладач:
Надія Фоміна
Від листопада 2016 року - маркетинг директор національної мережі Drogerie Prostor. Починала працювати координатором проектів у дослідницькому агентстві UMG (Українська Маркетингова Група). Згодом перейшла у міжнародне креативне агентство DDB Ukraine (до березня 2003 року агентство повного циклу «АСС-ТВ»), де до грудня 2014 була Client Service Director. Із березня 2005 - до березня 2008 р. була консультантом Міністерства оборони України, Консультант з питань PR. Має досвід у ролі СEO компанії - «Інтегровані маркетингові Рішення», офіційний дистриб'ютор ТМ Energizer, Trisa, Schick. Із грудня 2014 – до листопаду 2016 менеджер категорії TEA & FOOD у компанії «Unilever Ukraine»
Реєстрація за посиланням
Контактна особа:
Юлія Рурко,
Менеджер програм у Дніпрі
тел.: + 38 (066) 552-53-40
email: [email protected]