Вже багато років роздрібні мережі та інші компанії, що мають прямий контакт з клієнтами створюють, змінюють та закривають програми лояльності. Але питання у тому, навіщо вони це роблять?
Також на події будемо з'ясовувати:
- Маркери необхідності програми лояльності: як визначити, чи потрібна вона бізнесу?
- Чи можливо створити програму лояльності для покупців виробнику, який не має власних торговельних точок?
- Як працювати з аналізом даних, якщо категорійні менеджери і так все знають?
- Чи потрібне для цього спеціалізоване ПЗ, та в який момент його варто придбати?
Аудиторія:
- для CEO
- для власників бізнесу
- для маркетинг-директорів
Викладач:
Юлія Костерна
Працює в маркетингу з 1997 року, переважну більшість часу на стороні маркетингової компанії Prospects Group у відділі клієнтського сервісу та проектного менеджменту. Основний напрямок роботи - розробка й впровадження клієнтських програм лояльності. Серед клієнтів роздрібні мережі в Україні та РФ (Антошка, Аптека Доброго Дня, Азбука Вкуса, Рив Гош, Дикси, Watsons, Лукойл) та компанії fmcg (Procter & Gamble ) . В роботі регулярно працює над економічними розрахунками та аналізом даних. Має технічну освіту (КПІ) та освіту в галузі маркетингу, здобуту в kmbs. Співпрацює з декількома компаніями в якості викладача.
Реєстрація за посиланням
Контактна особа:
Єлизавета Пальчинська,
маркетинг-менеджер
email: yp@kmbs.ua