Програма лояльності: тренд чи необхідність?

Програма лояльності: тренд чи необхідність?

Програма лояльності: тренд чи необхідність?
Коли
13 березня 2018, 19:00
Вартість
350 грн
Місце
Києво-Могилянська бізнес-школа
Організатор
Києво-Могилянська бізнес-школа

Вже багато років роздрібні мережі та інші компанії, що мають прямий контакт з клієнтами створюють, змінюють та закривають програми лояльності. Але питання у тому, навіщо вони це роблять?

Також на події будемо з'ясовувати:

  • Маркери необхідності програми лояльності: як визначити, чи потрібна вона бізнесу?
  • Чи можливо створити програму лояльності для покупців виробнику, який не має власних торговельних точок?
  • Як працювати з аналізом даних, якщо категорійні менеджери і так все знають?
  • Чи потрібне для цього спеціалізоване ПЗ, та в який момент його варто придбати?

Аудиторія:

  • для CEO
  • для власників бізнесу
  • для маркетинг-директорів

Викладач:

Юлія Костерна

Працює в маркетингу з 1997 року, переважну більшість часу на стороні маркетингової компанії Prospects Group у відділі клієнтського сервісу та проектного менеджменту. Основний напрямок роботи - розробка й впровадження клієнтських програм лояльності. Серед клієнтів роздрібні мережі в Україні та РФ (Антошка, Аптека Доброго Дня, Азбука Вкуса, Рив Гош, Дикси, Watsons, Лукойл) та компанії fmcg (Procter & Gamble ) . В роботі регулярно працює над економічними розрахунками та аналізом даних. Має технічну освіту (КПІ) та освіту в галузі маркетингу, здобуту в kmbs. Співпрацює з декількома компаніями в якості викладача.

Реєстрація за посиланням

Контактна особа:

Єлизавета Пальчинська,
маркетинг-менеджер
email: yp@kmbs.ua

Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло